2014. február 26., szerda

Maszos, edzos napok

Tehat porognek az esemenyek. Hozzajutottam egy sulymellenyhez, amit 8x1,25 kg-al lehet megpakolni... Hasznalom is becsuletttel. Eleg kenyelmes, es annyira nem is korlatoz a mozgasban. Remelem meg lesz az eredmenye. 85%at meg tudom csinalni +5kg-al mint amugy nelkule.Igaz a boromet tepik igy a fogasok.

A negy napos pihenom elso napjat sutessel, pihenessel toltottem... fejben keszultem a masnapi maszotripre...
Szabival indultunk el Oviedo fele, ahol Andrest a sulinal vettuk fel... majd irany Otura. Az elso maszas nem volt sikeres...minden mozdulatban eldurrantam, talan nem ittam eleget? talan nem melegitettem be rendesen?
Amikor lejottem, potoltam mind a kettot. Egy szep szektorhoz erkeztunk, ami meg annyira uj volt, hogy nem is tudtuk a nehezsegeket. Egy oreg maszo mondta fejbol az utakat, mint egy kalauz. Egy 6b+ neztem ki, mivel nem tudtam hogy milyen jellegu lesz a 30 meteres tabla. Ment siman... konnyebbnek is ereztem.
A kovetkezo egy kicsit nehezebb 6c... ez is 30 meter koruli, de ez konstans nehezsegu volt... Nagyon orultem a standban hogy sikerul Onsightolni. Talan eletem legszebb utja volt ez... 20 metren volt az elso piheno.. egy penztarcanyi feluletre lehetett No handben (kapaszkodas nelkul) megallni. Nagyon jol esett ott allni par percig... Nagy madarak repkedtek korulottem...sas nagysagu allatok.
Ekkor dontottem el, hogy masnap is visszaterek.... Szerencsere Andres sem mondott nemet. Talan mara mar megszaradtak a nehezebb utak is, es vegre tudok valamit felmutatni - gondoltam. A napot egy hatalmas szendviccsel es egy sorrel zartuk a hely klimoban :)


Ekozben Nyiregyhazan:
  A hires vagy hirhedt fal, a Zengo csalad rezidenciajanak pincejeben
:




11:30kor vett fel maszotarsam a lakasunknal es ismet Otura fele vettuk az iranyt. A legmagasabban fekvo szektorhoz mentunk... korulbelul 40 perc a felmenet 30-40%os emelkedon. A felerkezest kovetoen, hatalmas szel kezdett el fujni. A bemelegito uton amikor kineztem, hogy vajon merre folytatodik az ut, szinte letepte a fejemet es a ziazsakomat lebegtette... Nem volt nagy elmeny, de vegul sikerult, ahogy Andresnek is.

Kesobb kicsit a szektor lentebbi reszehez mentunk, ami szelvedettebb volt. Itt a multkor beleszerettem egy 25 meteres 7a-ba, amit onsightolni probaltam... de ezen a tablan eleg nehez....sehol egy ziafolt, es az apro fogasokat sem konnyu eszrevenni. Vegul szinte nittrol nittre mentem fel es jelolgettem a lepeseket, fogasokat. Amikor lejottem, szinte biztos voltam benne hogy megvan minden mozdulat..kerdes hogy erovel birom e.... Par perc piheno utan elindultam, meglepo modon nagyon konnyen ment, melettem maszott egy lany...egyszerre indultunk es vegig egymas mellett haladtunk... vegig beszelgettuk az utat, csak a kunsztban halgattam el egy kicsit.
Vegul sikerult..nagyon orultem neki, es nem is maganak az utnak, hanem a szep jovonek, amit ez az ut igert :)






Hasznosnak itelem meg a sulymellennyel valo edzest... allokepesseget ad, es ero hianyat sem erzem.

remelem minden jol alakul a jovoben, es nem csak itt, hanem otthon is



Bekesseg

Fidi

2 megjegyzés:

  1. Én is leteszem a voksom az extra súllyal végzett edzés mellett. 1 hónap után már érződik a hatása, sok extra erőt ad. Sose éreztem magam még ennyire jó formában!

    VálaszTörlés
  2. Orulok... en is ezt varom. Havonta emelem majd a sulyt 1,25 kg-al

    VálaszTörlés