2014. március 12., szerda

Barcelona trip

Vasarnap reggel 7:30 kor indult a gep, ez koran kelest generalt, igy fel hatkor csorgott az ora.
Szabi rendes volt, kivitt a repterre....10 helyett 13 kg-os volt a kezipoggyaszom. Remenykedtem benne hogy felengednek :). Ime a pakolasi eljarasom:

 Step 1.
 Step 2.

Step 3.

Jo idonek neztunk elebe, bar ahogy hallottam egesz europaban bekoszontott a nyar.


                                          
A megerkezest kovetoen mentem hogy felvegyem az automat, amit elozetesen lefoglaltam... Rossz hirek jottek.. a kocsi a masik repuloteren van, oke de hogy jutok at? Jott egy "GOLD CAR-os" transferjarat, ami atvitt a jarganyomhoz. Elindulasra kesz, de a GPS nem mukodik... WTF???? hogy fogok Zsoltiekhoz odatalalni...  Egy perc ijedtseg utan, ahogy szoktam kirohogtem magam, es tudtam, hogy elobb utobb ugyis oda fogok talalni...


Ford Fiesta 1.6 diesel

Tehat vakon megindultam Barcelona centrumba... hatha :) 2 oraval kesobb isteni segitseggel, es egy kis talpraesettseggel, tuleltem az olykor ketszer hatsavos autoutakat.... Hallgattam a megerzeseimre, es odajutottam az ahitott celhoz.

Egybol el is indultunk maszni.. Llorenc del Munt volt a cel, ami gyonyoru latvanyt nyujtott mar messzirol is. Egy eszaki falat sikerult kivalasztanunk, ahol meg pehelykabatban es alaoltozetben is vacogtunk. Masztunk 2-3 utat, aztan jobbnak lattuk ha lelepunk, mivel, kezdett sotetedni. Kaja es sor utan gyorsan elajultam... elegge elfaradtam ezen a napon.
 Tornyok
 Tornyok2
 Pati feels good :)

Jegverem szektor (gyonyoru utakkal)

Masnap Calders fele vettuk az iranyt. Semmit nem tudtunk a helyrol, csak hogy athajlo falak vannak.
Viszonylag konnyen megtalaltuk a parkolot... Itt ket vaddiszno fogadott minket... igaz mar nem voltak eletben. Valoszinuleg valaki elutotte oket, csak azt nem ertettuk, miert a parkoloba kellett rakniuk....
Amikor megpillantuttuk a falakat hatalmas huhogasba kezdunk..nem hittunk a szemunknek.. Valami csoda, amerre a szem ellat athajlo falak... Kallerunk nem volt, igy egy 6b-vel kezdtuk, majd egy 7a-val. Minde a ketto sikerult. Egy 7a+-nak hitt utban kezdtunk el mozogni...a plafonban volt egy ugras, kb 1,5 meter...
Sajnos nem sikerult megvalositani... masnap kiderult, hogy 7c volt :)
Mikor a nap mar romma egetett minket, lementunk egy masik szektorba, ahol hatalmas, olykor 20-25 meteres falak, 10-15 metert hajlottak at. Nagyon durvan mutatott amikor egy hely maszo egy hatalmas plafont maszott 8a-ert
Mi is megprobalkoztunk egy 7a-val, de Zsolti onnan esett ahonnan mar nem is lehet :)
Az estet ismet sorrel es kajaval zartuk.

 Dr. Pulinka rendel 
 disznok
 kan athajlaseknal
 2.
 projekt
 view
 talan meg 9a is van
 8a
helyi vaganyok

A szallasunkrol meg nem esett szo... Harom magyar lany van kint Erasmus keretein belul, es befogadtak minket. Juliusig vannak kint...eleg jol erzik magukat...meg is ertem. Nekem is nagyon bejott Barcelona... el is gondolkodtam hogy valamikor esetleg ott kellene munkat vallalni :) De ez meg a jovo zeneje.

A harmadik nap ismet Calders fele vettuk az iranyt (a disznok meg mindig ott hevertek).
Egy hely par mutogatott nekunk egy-ket utat, majd a kallert le is fenykepeztem. Egy 7a-val melegitettunk...ami eleg trukkos volt... Majd atmentunk az athajlasokhoz, ahol egy 7a+-t szemeltunk ki.
Ilyen stilusu utat meg nem masztam, ahol egy plafonal kezdodik, majd atmegy fuggolegesbe, vagy enyhe athajlasba. Gyonyoru mozdulatsorok...eljon a lab, fej melle besarkazni, majd menni 2 kis peremre... tetszetos...

Hazafele egy motoros kocsmat utbaejtettunk, amilyet csak eddig az amerikai filmekben lattam,
Sok motorral, tablakkal, zenekkel, sorokkel... volt itt minden.
Egy sorkulonlegesseget kostoltunk meg... az Iron Maiden soret :) Egybol tudtam hogy nekunk az kell..igaz 5,5 euro volt darabja... de egyszer elunk.

 elet faja
 matrica
 7a+
 Iron Maiden
 Motoros kocsma
 S.F.
 S.F.
 Ottoeknal
 Cheers
 szokokut
Asturias fele


Hazaerkeztunk, lefurodtunk, majd bevettuk a varost. A lanyok ideadtak a berleteiket, igy tudtunk mozogni... Megneztuk a Sagrada Familiat, La Ramblat, es a varos kozepet...De meg vissza kell terni a varosba jobban szetnezni.

Reggel koran keltem, indulas a kocsit leadni, majd a repter...sajnos most fizetnem kellett a kezipoggyaszert..35 eurot... ezt azzal indokoltak, hogy kotel van benne, es nem vihetem fel a gepre... Probaltam elmagyarazni, hogy kifele is igy jott velem, de hajthatatlanok voltak... igy jartam....

 :)

nezzed csak!!!

Hamarosan ismet Zsoltival maszunk... nagyon jo volt...Koszonom :)
De elotte is...Penteken irany Berlin!!!

Udv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése