2014. március 21., péntek

Around the world

Hazaerkezven a barcelonai tripbol 1,5 napom volt hogy osszeszedjem magam es elinduljak egy kovetkezore... A celpont Berlin volt. Hagyomanyosan minden evben elmegyunk valamerre, hogy kieresszuk a faradt gozt, es egy uj varost ismerjunk meg. Mostanaban sok jot lehetett hallani az ejszakai eletrol, a fiatalos lenduletrol, a regi ket Nemetorszag hatararol...stb tehat Berlin calling...

Oviedobol Barcelonaba, onnan pedig Berlinbe repultunk. A 1,5 oras repulest 3 varakozas, majd 2,5 repules kovette. Megerkeztunk vegre, es ahogy szokas, jo vendeg nem erkezik ures kezzel... a duty free shopban felfegyverkeztunk. Majd egybol a szallasra mentunk. A Leonardo Hotel eleg jol nezett ki... ugy en nem ezekhez vagyok szokva ... inkabb a matraclagerhez :)

Itt vartunk Szabival estig, mig Eszter es Frenk megjelentek.... El is kezdodott a porges :)
Masnap egy Dardai Pal altal szerzett jeggyel erkeztunk meg az Olimpiai stadionba, ahol 46ezer tarsunkkal elvezhettuk vegig a talalkozot, ahol a hazai Hertha BSC a Husztival felallo Hannovert fogadta. A meccs 0:3 lett. A legjobb dolog hogy a magyar kozeppalyas rugta a harmadik golt, amit az elso talalattal ellentetben lattunk is . :)


Harmadik nap a varosnezese volt a foszerep. Dom, Reichstag, Brandenburg kapu, TV torony...
A varos maga eleg elhetonek tunik, de nekem igy "nyaralasra" egy kicsit unalmas volt, bar lehet a hideg es a szel befolyasolta ezt...

kabarcika :)

 a jegyek
 Stadion
 Peace
 Brandenburg kapu
 Reichstag - el nem tudom kepzelni hogy lehetett felgyujtani :)
 Fejelo ember
 Dome

Platz
Olimpiai stadion.- bejutas elott 

A hazaerkezest kovetoen egy nap pihi utan ismet a maszase volt a foszerep es Oturara mentunk Andressel es Sergioval. eldontottem, hogy egy szamomra nehezebb uttal probalkozok - 7b.
Felmentem bekozteseltem, megneztem a parasabb reszeket, majd lejottem. Ugy erztem mehet a dolog. A kunszt elott egy hatalmas zsebbol kell akasztani, ami tele volt vizzel... aztan 5-6 mozdulaton keresztul csak veretni a kis semmiken. Ugy ereztem menni fog...az allokepessegemmel semmi baj, annak ellenere sem, hogy hosszu minimum 30 meter az ut. Egy hosszabb pihenes utan nekiestem... ment is szepen a kunsztig... akasztas a vizesbol, termeszetesen nem maradt zia a kezemen, tovabbnyultam, megegyet, aztan megszolaltam: TAKE!!! Sajnos igy nem lehet.... ha kiszarad a fogas, egybol megmaszas lesz.. ebben biztos vagyok!

 7b
 7b
 romma egve
juheee :)

Masnap egy ismeretlen uj maszohelyre mentunk. A latvany nem volt a legjobb... rovid, 10-15 meteres falak, cserebe minden mozdulat nehez... Mindegy, jobb mint a terem, csapassuk! - jelszoval vagtunk neki.
A szektorban a legnehezebb egy 7a volt. 6a-6a-6b+-6b+...ezek mentek szepen, bar a 6b+ban mar kellett kapaszkodni 10  meteren keresztul, kis apro semmi fogasokon a 80-90 fokos falakon.
A 7a kulcsfogasa letort alattam, igy azt hagytam is... amugysem tetszett... Vegulis legalabb lebarnultam a deli falon.... Igazi katalan szinem van :)


 falak
 falak
Kis-Remete barlang

Most 4 nap melo, majd 25-30 ig Siurana kornyeken csapatjuk Zsoltival :)
Az utolso jegyet sikerult levadasznom a repulon :)

Bekesseg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése