2014. március 31., hétfő

A vilag legjobb helyein

Hat nap szabadsag...csak ugy magatol. Mikor ezt meglattam nem erdekelt semmi, csak az lebegett a szemem elott hogy maszhatok az eddig csak filmekbol es tortenetekbol ismert Siuranan es Margalefen.
Kedden reggel indult a repulo Barcelonaba. Eletem legrosszabb repulese volt a hatalmas szel miatt, es a mellettem ulo no sem konnyitette meg a dolgomat... Uvoltott hogy meg fogunk halni, sikitozott, stb. A vihar erejet mutatta, hogy a szokasos bufekocsit sem toltak vegig a folyoson. Vegul epsegben leszalltunk.
Az elore lefoglalt automhoz nem tudtam hozzajutni, mivel nincs dombornyomott kartyam, igy at kellett mennem a masik repterre egy masik ceghez, akiknek meghibasodott a rendszeruk, igy telefonon kellett az autot lefoglalnom..hat ez sem volt egyszeru...
Vegul ket oras telefonalas utan sikerult hozzajutnom egy ronda autohoz. Fiat 500 valami... A nagyobb fajta, 6 sebesseges es nagy.

Az autom

Vegul a tervezett 11 ora helyett, 2re sikerult Zsoltihoz a farmra erni... Itt ugy ereztem, hogy mar nincs erom elindulni, igy marad egy kis kertimunka... oliva metszes,  es ismerkedes a haziakkal, valamint az allatokkal.
A csalad amikor megjottek, ugy udvozoltek, mintha mar enis csaladtag lennek. Egyetlen ember aki tud angolul a farmon (Zsoltin kivul), egy amerikai tag. 57 eves es Davidnek hivjak... Fura figura, de lehetett vele beszelgetni, es poenkodni is. Meg is vicceltuk... egy tojas alaku kovet raktunk be a csirkekhez es amikor megtalalta, eleg ertetlenul nezett hogy mi az :)
 Zsolti es a furik
 A farm ahol el(t)unk

 Kecskek
 Birka
 Lovak
Manci, Rita, Mikel

A padlason kaptam helyet, ami Zsolti szobajat szemelyesitit meg...amugy nagyon jol nez ki, es sajat terasza is van... nem utolso sorban eleg nagy....
Az esti allatetetes utan koran nyugovora tertunk, hogy reggel elinduljuk Siuranaba.

                                  
Az agyam

Allatetetes, reggeli, majd elindultunk olyan 10 ora korul. Kicsit hosszu uton mentunk, de meg mielott a sziklakhoz mentunk, be kellett ugranunk Cornudellaba egy peksegbe, amit Mark ajanlott.
Nem kellett csalodnunk benne... szerintem a legeslegjobb pekseg a vilagon, ami a maszokra alapoz... Csak maszos figurak voltak a helyen, valamint a pesutemenyek is finomak voltak.
Irany a szikla... Bemelegitesnek a toronyhoz mentunk, ott egy rovidebb 6a-n melegitettunk, majd jott egy 40 meteres 7a. Orulet volt ennyit maszni...nem is vagyok hozzaszokva...inkabb fejben faradtam el mint fizikailag... A koztestavok sem voltak megnyugtatoak...neha a labad alatt volt a koztes 1,5 meterrel, de meg nehez mozdulatok voltak...
Ezutan masztunk egy 30 meteres 6c-t es egy 30 meteres 7a+-t, ahol kb 27 meteren volt egy plafon... eleg mokas volt :)
Vittunk magunkkal egy maszopartnert... Duna-t... O egy kutya a farmrol...azt mondta hogy szivesen eljon velunk :) A bereltauto csomagtartoja eleg szoros lett, mivel hullik a szore... seabj... nem az enyem alapon vegig, minden nap velunk tartott...nagyon elvezte a kirandulast.
Hulla faradtan ertunk haza az esti etetesre...majd alvas.

 Langol az egbolt
 Uhh pati - el pati

Welcome to Siurana!!!!

Reggel ismet a szokasos menetrend... allatok, reggeli, aztan az uticel Margalef volt... Nyilvan ha itt vagyok, megnezem... -gondoltam. A laboratori volt az elso szektor amit meglattam, felismertem.... nem nehez eszrevenni a hatalmas athajlasrol, ahol a vilag egyik legnehezebb utja megy...
Teljesen mas maszas volt, mint elozo nap. Kis lyukak, athajlassa kezdodik, technikas testeros maszas. Itt bekaptunk egy 7a-t, amin nem tudtunk felmenni... kicsit kedvemet szegte, de sebaj. Masztunk meg par utat, majd kineztunk egy szep utat... nem tudtuk a nehezseget, csak megtetszett... Nagy athajlassal indult, majd cseppkoveken kellett veretni. Kesobb kiderult 7a+.
Osszessegeben Margalef nem gyozott meg... Siurana ezerszer jobb, es nagyobb maszoelmenyt ad.
Nagyon keson ertunk haza, mivel kicsit eltevedtunk... igy egy gyors kaja utan furdes nelkul estunk be az agyba.


 Camp
 View
 Kan athajlaseknal 
 impossible 7a
 I have a dream
 Dunaval
 Zsolti es a (dan) haverok
 Gate
Welcome to Margalef 

Reggel ebredes, a szokasos haz koruli munkak, kaja, majd indulas Siuranaba...Cornudellaban ismet betertunk a peksegbe, ahol degeszre zabaltuk magunka, es egy kaveval lefolytottuk. Aztan cel az El patival szemben levo fal... Eleg fura erzesek jottek elo belolem, amikor a via ferratan keresztul feljutottunk a parkanyra... alattad a nagy volgy, eleg kitett volt az egesz. Nem volt meg velem ilyen, de elojott a teriszonyom, amit csak 1 ora alatt sikerult minimalisra csokkentenem....Itt Zsolti maszott egy 7a+t, majd egy 30 meteres 7b+-al probalkozott...
Enis ravettem magam a maszasra es sikerult egy 6c-t OS-ni, majd a tavozas mellett dontottunk... Az el patitol balra levo falat celoztuk meg... Itt sikerult eletem legjobb OS maszasa... 7a+, nagyon orultem neki. Vegul meg 1-2 utat masztunk es elindultunk a farmra

 Duna
 Teriszonyeknal
 Zsolti laba 
Athajlaseknal


Masnap mar nem birtunk maszni...es csaladi ebed keszulodott...16 fo volt hivatalos. Reggel 9:30 kor kezdtunk el fozni negyen. A muvelet egeszen 3 ig tartott. Salata, foetel (tarcsan sutott teeszta, rak, kagylo, tintahal, polip), es gyumolcspite volt a menu...melle egy kis bor, gyumolcsle es viz jart...ki mit akart. Ket oran keresztul ettunk, ahogy a spanyolok szoktak, majd le is kellett fekudnom egy fel orara, mivel mozogni sem birtam. Ezutan megprobaltam eltuntetni a kocsibol a kutyaszort (nem sok sikerrel)....
Megittunk meg 1-2 sort aztan alvas. Reggel az oraallitas miattt egy oraval hamarabb kellett kelnem, majd pakolas, es irany Barcelona.... visszavittem a kocsit, majd irany a repter. Az ut most sima volt

 Kozos zeneles
 Gyumolcspite
 Kagylo
 Csaladi asztal
Nucho gazda fo muve.


Egy nagyon jo turat zartunk szerintem... Akit erdekel a sportmaszas annak mindenkeppen legalabb egyszer el kell jutnia Siuranaba, bar jobb lenne ott elni :)

Udv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése