2014. április 28., hétfő

Az elmult napok\hetek

Az elmult hetvegek nem a sziklan valo maszasrol szoltak sajnos. Tobb minden is kozbejott... eloszor az idojaras, majd a maszopartnerem csaladjaban az egeszsegugyi problemak, igy nem is eroltettem a dolgot.

Egyik hetvegen kimentunk Navallonesbe... Ez eleg kozeli hely, kb 30 km-re van a lakasunktol, es gyonyoru cseppkoves maszas, kan athajlasokon. Egybol beleszerettem ebbe a helybe. A baj az volt vele, hogy tiszta viz volt a sok eso miatt. Igazabol ez majd nyaron lesz tokeletes, hiszen eszaki falrol van szo.
Igazabol rabeszeltem magam egyik utra... nem erdekelt hogy vizes. 7c+rol volt szo... Eleg jol ment, de a negyedik akasztasnal egy vizes rejbungot kellett volna meglepni, amit nem voltam hajlando... A fix kozteseknek hala lemenekultem, de megigertem magamnak, hogy iden megmaszom meg ezt az utat.

Ezutan egy kozeli boulder terembe mentunk, Langreoba, ahol a vilaghiru focista, David Villa is szuletett. A fal es alatta a szivacs olyan volt, mintha egy versenyen lettunk volna. A fogasokat sem nagyon hasznaltak elottunk. Rogton nagy csapatasba kezdtunk Andressel.

Vasarnap megint a terembe mentem, ahol talakoztam Fonnal, aki Asturiasban az egyik legjobb maszo. 8b+ utakat is maszott mar. Egyutt kunsztoltunk, es sokat hamarabb masztam meg mint o. Ez eleg jo jel...mondtam is hogy ajanljon par utat (8a) amit erdemes lehet megprobalni. Igy is tett... a mar altalam is kinezett utat mondta...ime egy video rola:



Elmentunk kajalni, majd a hely utcaboulderhez mentunk, amit Versailles-nek hivnak. Rengeteg traverz van itt, amiknek nehezseget is adtak... 6a-7b+ ig. Itt is masztunk 1-2 orat :)


Azota immar a 3.napja zsinorba maszok, allokepessegre edzek... Bejott a kepbe a konditerem is,amellyel remelem tovabb epithetem a dolgaimat.

Ime nehany kep es "video":

                                                







Udvozlet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése