2014. július 23., szerda

Latogatok es az "ismeretlen" helyek

Kivancsi voltam, hogy vajon ki lesz az elso latogato mialatt kint vagyok. Sokan mondtak hogy majd jonnek, de en mindig azt mondtam, hogy majd akkor beszeljunk errol amikor mar megvan a repjegy, mivel tudjuk, olyan vilagban elunk, amiben az utolso pillanatban is minden az ellenkezojere tud fordulni. Peldaul amikor meg nem volt mobil, sot internet is csak a kivaltsagos embereknek adatott meg, volt hogy egy hetre elore megbeszeltuk hogy a Szemere es a Deak sarkan talalkozunk 6 orakor, akkor koztes egyeztetes nelkul is ott voltunk. Ellenben a manapsag meg az otthonrol elindulas es a talalkozas kozott is haromszor, negyszer valtozhat az idopont, vagy a talalkozo helyszine is.
Nem tudom hogy ez jo e vagy nem... nem is ezzel akarok foglalkozni....

Tehat az elso latogato Agi volt, akivel Barcelonaban talalkoztunk pentek delutan. Megneztuk a helyi latvanyossagokat, iszogattunk a parton, jottunk-mentunk... egyszoval vasarnap reggelig kimaxoltuk a varost, majd Aviles fele vettuk az iranyt. A delutant alvassal toltottuk, majd este Salinasban egy nagyobb tarsasaghoz csapodva neztuk a foci VB dontot.
A meccs alatt felhivtam Jocit, hogy mi a helyzet, merre jar - mivel o mar eleg regen uton volt az El Caminon, ahol rengeteg kaland erte...hogy csak a pamplonai bikafuttatast emlitsem . Ekkor mondta hogy a rendes jatekido vegere ideer, es vegyuk fel ha tudjuk. Agi hosiesen levezetett erte... nekem mar nem kellett autoba ulnom :)

 Barcelona
 Riksaztunk is :)
 Kajara varva
 Guell park

A kovetkezo egy hetben harman, volt hogy Szabival kiegeszulve jartuk a kornyeket es a kocsmakat. Volt hogy a holgy vendegunk nem nagy oromere maszni mentunk, Cabo Negroba, ami boulder "paradicsomka" eleg sok uttal. Itt Jocival es ket spanyol sraccal, Robertoval es Nachoval toltuk a jamaelest. 3db 7a-t sikerult abszolvalnunk, bar a fokozat altalam nem nyert megerositest....
Lenyeg hogy nagyon jot masztunk es vegre bor nelkul sikerult hazaternem. Kovetkezo nap hatalmas napozas - strandolas komboval operaltunk, ahol mind a harman szep szinre tettunk szert...talan kicsit meg is egtunk... valamint elso furdesemet is behuztam, miota itt vagyok... Amugy a viz nagyon kiraly volt, ugy ereztem barmeddig bent lehet lenni.
Pentek a buli napja volt... behuztunk egy eszmeletlen magyar partyt, amirol itt inkabb nem szeretnek tobbet irni :)
 Cabo Negro
 Cabo Negro
 Cabo Negro - Balkan pool
 no comment @ Gijon
 Joci reggelire langost sutott 
 Ismet CaboNegro
 Ha nem is a vilag, de Europa egyik vege

Agitol Szombaton elbucsuztunk (majdnem nem sikerult a busz miatt), igy ketten maradtunk Jocival. El is mentunk maszni Oturara. Joci nagyon kemeny volt 2 db 6c-t OS-elt...nekem nem ment annyira, bar az utolso utamra buszke vagyok egy kicsit... egy hosszu cseppkoves (szerintem nehez) 6c+ sikerult OS.

Masnap Tranquerura mentunk boulderezni, ahol viszont nagyon, de nagyon megmertek az utakat... egy db 6B-t sikerult megmasznom, ugy, hogy szinte kifordult a szemem.... Igaz hogy a hely nincs fent a 8a.nu-n, de attol szerintem jo a hely. Eleg annyi info hozza, hogy Ramon nyitott itt egy hosszu plafon 8B+ utat, es van meg itt 8A+ is, sot rengeteg "konnyebb". Plusz az egyik tombtol 30 meterre egy homokos partresz van ahol furdeni is lehet. Szerintem nem kell ennel tobb, de rabizom mindenkire a dontest.

 Tranqueru

Tranqueru - Beach and Boulder
Peace and love

Orultem hogy itt vagytok / voltatok, ha lesz meg ra lehetoseg akkor gyertek!!! Ha van aki ugy erzi vonatkozik ra, az is johet nyugodtan :)

UDV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése