2014. július 10., csütörtök

Napjaim

Tehat a serulesem kezd helyrejonni... A fajdalom csak alsos fogasokban van, lehet nem is lenne semmi baj vele, de egyelore nem akarom eroltetni a dolgot. oturara mentunk ismet, ahol elvarasok nelkul mentem ki, hiszen elotte 9 napig nem is amsztam semmit. Sajnos ezek a napok nem a tenyleges sportrol szolnak. Elegge bekavar ez az ejszakai melo is, hiszen reggel 7:30 kor fekszem le, 2-3 korul felebredek, de nem olyan mint egy ejszakai alvas....annyira nem pihentet, ezaltal nem is vagyok annyira motivalt sajnos... Otthon edzek egy kicsit es ennyivel van ennyi.
Otura ismet sikerul OS maszni egy 6c-t. Ugy erzem ezt a szintet mar kipipalhatom, bat biztos tudnatok nekem olyan utat mutatni ezen a szinten ahol tuti nem masznek fel :)

 A tervem modosult... Oturan az ev vegeig meg akarok maszni minden utat 7c alatt. Eleg nagy a korzet, ugyhogy van mit csinalni. Szerintem ez a sok ut ad majd egy kis stabilitast a maszasomban...valamint az OS szintemet is javitani akarom egeszen 7a-ig.

Andressel beszeltunk rola, hogy elmegyunk a Picos de Europa-ba nagyfalazni. Itt tudni kell hogy nincsenek nittek, csak tiszta clean amszas van. Nyilvan nem sok gyakorlatom van benne, ezert konnyu es hosszu utakat fogunk maszni 6a nehezsegig. Itt vannak 3-4-500meteres utak. A helyrol lehet mar hallottatok, foleg aki Nina Caprez-t kovet valamelyik kozossegi oldalon. Itt van egy 8c projektjuk, es a honapban itt is tanyazik :) Valamint Sasha is akarta maszni ezt. Volt is egy kis nezetelterese a ket holgynek... hiszen Nina latta meg hamarabb, stb...

Picos de Europa

Nina Caprez valasza nekem :)

Egyebkent Ninaek projektjerol es a tobbi utrol info ITT


EKOZBEN BUDAPESTEN:
 Meg Bubu is mosolyog :)

----------------------------------------------------

Tulzas hogy rakaptam a futasra, de Bajusz Ur beszolasa miatt voltam megint. A parton a homokban eleg jo erzes, mikozben kerulgeted a setalo embereket, kijovo vizet, stb. Valamint plusz edzes, hogy legalabb 2-3 cm-re mindig belesullyedsz a homokba. Egesz kellemesen el lehet faradni igy 5,5 km-en... hiszen oda-vissza ennyi a part. Ha egyszer elmegyek innen, ez benne lesz a TOP 3ban ami hianyozni fog :)

Nem rossz ilyen helyen futni

A part

Latogatoim erkeznek a heten... kivancsi voltam ki lesz az elso. Agival Barcelonaban talalkozok, majd jon ide. Kesobb Duksa Joci, a mi Jocink csatlakozik!!!!!!!!!!!
O most jelenleg Pamplonabol jon erre gyalog az EL Caminon kalandos korulmenyek kozott. A repjegye meg nincs meg visszafele, szoval marad ameddig akar... en csak orulok ennek...addigis jokat fogunk enni (remelem foz nekunk valami jot).


Gasztro sarok:
Apropo kajalas... Nagyon szeretem a halat, es mivel nem eszek mas allatot (hust), igy rengeteget fogyasztok belole. Masreszrol pedig fillerekert lehet itt hozzajutni, hiszen kozel az ocean. Tintahal, dorada, kagylo, rak, stb...mindent megeszek. Errol mutatok nehany kepet: (Balint szinte hallom magamban amiket mondasz)

 Hal kulonlegesseg
 elotte
 elotte
Tintahal

 Tintahal - utana

Kedvencem a hal-steak
Elkeszitve is

Udv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése