2014. augusztus 24., vasárnap

Pirañes es az edzesterv

Az egesz ugy indult, hogy megkertem Bodrogi "Bobi" Zolit, hogy segitsen mar valamivel hogy az allokepessegem jobb legyen. Es volt olyan kedves hogy segitett is. eleg kemeny kis edzestervet rakott ossze nekem, ami oriasi prioritast elvez egy honapig. Mindent alarendelek, es plusz munkat is vegzek.
Remelem meg lesz a gyumolcse. Az elso ket hetben 4ora 32percet toltottem a falon, plusz a maszasok, es a futasok, mivel azt is "kell" csinalnom. Heti 1x 45 percet, eddig osszesen 17 km-t futottam.
Regen voltam ennyire motivalt...ugy nez ki az valo nekem, hogy megmondjak mit kell csinalni...


Uj maszohelyre mentunk... elso nap egy boulderes 6c+ sikerult 2nd gora masznom. Meg kell mondani hogy ez a szektor abszolut nem az en stilusom. Minden fogas nyitott, es annyira durranok rajta, hogy elkepeszto....

A kovetkezo nap a masik szektort akartam megnezni, ahol 3-4 plafon ut van 7a - 7c -ig. Most a 7a-nak estem neki... Azt hiszem az allokepesseg javulas itt mar rendesen erzekelheto volt... Semennyire nem faradtam el a plafonos utban, igaz kancsokon kellett masznom, dehat eleg fura stilus ez szamomra.


Egy jo napot zartunk..kovetkezo alkalommal, biztos hogy a tobbi utat is megnezem :)

Nacho csinalt par jo kepet, ezt most emgosztom veletek:
Edzes utan
Edzes utan





















udv emberek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése