2014. augusztus 15., péntek

Ujabb vendeg: Geriszon

Mostanaban felporogtek az esemenyek... Sokszor ugy erzi az ember hogy csak allovizben van es akad olyan is amikor nem gyozzuk kapkodni a fejunket hogy mi tortenik korulottunk. Ez az ev vegig porgos volt es hiszem hogy csak most fog beindulni igazan. Hogy miert? Aki akarja az ugyis nyomon kovetheti a dolgokat, de igerem nem lesz mar tul sok unalmas bejegyzes :)

Szoval egy sokadik erzeknek koszonhetoen felvettem Geriszonnal a kapcsolatot. Amikor irta hogy Santiagoban van, meglepodtem....kb fel eve nem tudtam rola semmit, csak hogy Ausztraliaban, Del-Amerikaban, stb stb helyeken bukkan fel. De amikor mondta hogy itt van, nem is tehettem volna mast (nem is akartam), mondtam neki hogy latogasson meg azonnal. Harom nap mulva itt is volt...stoppal erkezett. A sztorit nem lovom le, mivel lehet hogy o szeretne valahova leirni :)

Tehat megerkezett egy spanyol lany tarsasagaban, akit leintett valamelyik utszelen. Bucsuzkodas, aztan mar robogtunk is felenk. Itt 1-2 sor utan ugy dontottunk, hogy kimegyunk meg a partra maszkalni egyet.
Masnap Cabo Negron napoztunk, aludtunk. Kovetkezo napon Candelat (a stoppos spanyol lanyt) vettuk fel kis kavargas utan, aztan mentunk maszni Oturara. Itt Roberto es Nacho fogadott minket. Konnyebb hosszu (30-40 meteres) utakat masztunk, majd este a magyar csapattal koktelozni mentunk. Majd az esti faradtsagot Verdicio strandjan hevertuk ki. Vegul masnap reggel stoppal indult el Barcelona iranyaba.

Nagyon orultem hogy itt volt. Tok jo erzes amikor kulfoldon van az ember, es meglatogatja valaki...egy kis valtozatossagot hoz a szurke hetkoznapokba :) 

Ami a valtozasokat illeti, az elso magyar aki lelepett az H. Laci volt...o Barcelonaban kapott allast. Most a masik Laci es baratnoje Evi leptek le... a honap vege fele pedig Kriszti, Szilard es lurko, David is... Egyre csappan a magyar kozosseg... Vajon ki lesz a kovetkezo? :) 

Majd a jovo eldonti...

Addigis par kep a kozelmultbol:
 Udvozlo sor 
 Citroen Berlingo
 Taj fless
 melyseg
 A helyi park

 Calenda es Otura
 Otura
 Tavolba merengo
 Home office
 Party
 Party
 Szabi-Isti-en
 Isti-en-Kati
 Pozolj Calendaval :)

 Indulas
 Sidra night 
 Pozolj balan

Geriszon selfie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése