2014. augusztus 3., vasárnap

Csak motivaltan

Itt a nyar! Uj lehetosegek nyilnak mindenre. Ebben az evszakban tele van spanyolorszag fesztivalokkal... minden heten van leaglabb  egy megmozdulas a varosban. Mult heten a Hoi fesztival volt, mmost pedig egy Szorfos fesztival zajlik... A Hou party eredetileg Indiabol szarmazik. Lenyege hogy szol a zene, mindenki reszeg es festekkel szetdobalod a masikat....

Nem voltunk mar szomjasak amikor leertunk, es mint a gyerekek egybol szedobaltunk mindenkit, legfobbkeppen egymast :)

 csoportkep
:)
A maszas is porog. Meghivast kaptam egy privat boulder terembe, ahova osszesen 31 ember jar...de meglepoen nem en vagyok az egyetlen "idegen" , mivel egy holland emberke is jar... Megismerkedtem ket uj arccal... az egyik Pablo, a masik Alejandro, aki nagyon jol beszel angolul, hiszen cserediakkent volt (Izmirben?). Eleg jo kis csapat lett ott, foleg hogy meg ket idosebb 40 koruli foszer is befutott... akik nagyon durva erosek voltak....bar a vegere azert tobbe-kevesbe sikerul felzarkoznom :) Harom orat masztunk...vegre nem volt bor az ujjaimon...micsoda gyonyoru erzes ez..mar el is felejtettem :)

20 euro egy honapra a belepes...valamint jovoheten megkapom a sajat kulcsomat. Igy akar reggel 6 kor is maszhatok ha gondolom :)

Ime nehany kep a teremrol:












Azert a sziklat sem hanyagoltuk el. Voltunk egy boulderhelyen (Pillarno), ami kb 10 percre van a lakasunktol...Eleg kemeny bulderek vannak ott. Van egy 8A is...eleeg betegek.



Tevergara is ellatogattunk. Itt minden utra csak egyet probaltam. Volt egy nagyon jo OS probam egy 35 meteres 7a+ ra es egy rovidebb 7b -re, de sajnos nem adtak meg magukat.... Mindegy, azert elegedetten tavoztam a helyrol...

 Teverga
Teverga

 Alom
Teverga parkolo :)

Az augusztus kiporog... meg lesz(nek) vendegeim is, aztan a szeptember kemenyen fog indulni... Infok kesobb

Udv






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése