2016. július 18., hétfő

Kotecnik - ahol nem esik az eso

A hetvegere hatalmas esozeseket mondott a meteo. Ket nap alatt 40 mm eso??? Eselytelen hogy itthon maradjunk. Mixnitz, Ausztria volt az eredeti terv, de osztottam, szoroztam... ha be kell mennunk Gaboekert fehervarra, akkor az elegge lerontja az ut dinamikajat, igy Kotecnik mellett dontottunk. A terv szamomra a regi adossagok torlesztese volt, meg persze hogy masszunk minnel tobbet.

Pentek este Ritaval fehervarra mentunk, ahol Gaboeknal aludtunk, majd innen reggel fel het fele sikerult elindulnunk. Rita, Eva, Gabo es en voltunka feher focus fedelzeten. Kevessel 10 ora utan mar megerkeztunk, becsekkoltunk, leadtuk a kajara a rendelest, felallitottuk a satrakat, osszeszetteltunk, majd irany az A-szktor (Trapez). Az eso hol szemerkelt, hol jobban kezdett esni, de a fal szaraz maradt... csak biztositas kozben azott az ember... mondjuk egesz sokat, mert idobe telt mire felert az ember a 30 meteres utakon. Rita es Eva masztak egy 5b -t es egy 5a-t, Gaboval egy 7a -t probaltunk, de egyikonknek sem jott ossze az onsight. Majd megegy probat tettunk a Sozitje nevezetu 7a uttal. Sikerult felmennem rajta RP, majd Gabonak is PP.

Ekkora az eso mar elegge elkezdett esni, igy valami athajlas alatt kerestunk menedeket. Valasztasunk pedig a Kolomon szektorra esett.

Itt Gabonak a Narobe Svet nevezetu 7b-t ajanlottam, amit par probabol le is kuldott. Gondoltam itt en is valasztok valamit. A szektor nevet viselo Kolomon 7b utba szereltem be, amit masodikra nagy szuszogasok aran le is toltam. Eleg kemeny boulderes ut... nincs megallas negy koztesen keresztul.

(en inkabb 7b+ ra adnam, dehat ki is vagyok en??? :) ).

Innen a ket lanyon volt a sor. A Hobbits nevu szektorban masztak/projekteltek. Eva maszott egy 5a-t, majd Rita elkezdett projektelni egy tenyleg nehez 5c utat, de megmaszas aznap nem szuletett.


Este szarvasporkolt volt a menu puliszkaval es friss hazi kenyerrel. Termeszetesen ket sor is lecsuszott a sikeres nap utan. Este 10 kor mindneki elajult az elozo esti nem alvastol es a maszastol.


Masnap reggel a boseges reggeli es osszeszetteles utan 11 re sikerult a falhoz erni, ahol Evi az Ementalit probalta a Kolomonban, mi Ritaval visszatertunk a projektjehez.

Bemelegitett egy 5a-n majd jott a projekt, amit aznap elso probara megmaszott. Nagy volt mar ekkor az orom :)
Atmentunk a barlangba, ahol egy regi adossagomat tudtam le most harmadikra, a Jamski clovek (7b+), majd a lanyok meg masztak egy 5a-t, majd ismet a Kolomon szektoron volt a sor.
Gabo harmadikra letolt egy zsiros 7a-t, de ekkor mar menni akartunk haza... meg gyorsan dobtam par probat a Brdi Klna nevu 7b -re (ezt is probaltam mar) sikeresen.


 Este tizre Pesten voltunk. Eleg jo kis tripre sikeredett. Szamomra idaig a legeredmenyesebb maszo tura volt palyafutasom soran.... szoval nagy a motivaltsag...ideje szintet lepni.


Udv
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése