2016. július 4., hétfő

Szombat - Kis-Geri, Vasarnap Csoka


Szombatra 35 fokot mondott.. jobban jartunk volna ha strandolunk, de mi megis a maszast valasztottuk. Balazs volt a driver, Mariann mellette, Rudi, Robi es en hatul foglaltuk a helyeket.
Kenyelmes kesoi (fel 11) indulas mellett dontottunk. Kis suti, ez-az a Mandulasban, majd irany a banya.
Az elozo heti Szilfid maszasa volt a cel. Kicsit feltem az aljan a bouldertol, de gondoltam, hogy majd lesz vele valami. Robival kezdtem maszni. O nyomott egy Portlandet bemelegitonek, majd en jottem a mar keszsegszintre gyurt Peterrel.
Gyorgyiek beszereltek a Szilfidbe... atmozogtam megegyszer felsovel, hatha talalok a vegere valami egyszerubb betat, dehat nem ment.
Ekozben Balazs megmaszta a Melegparadet, Mariann a Terit projecteli, Rudi pedig a Sarlatanra dobott egy nagyon jo probat... az atkoto szakaszbol esett ki... a balos csipibol folyt le.

Gyurca mondott egy lepes betat az "utamra" , igy mar megcsinaltam az also buldert. Ezen felbuzdulva dobtam ra egy eleset, de a tetejebol kiestem. Aztan mar egyre rosszabbul ment az alja. Vegul a naplemente utan kicsivel beakadt. Ismet egy 7c.... lassan el kell kezdenem maszni egy 8a korulit. Megfogadtam, hogy szeptember vegeig megmaszom a Lelekharangot.

Vasarnap nagyon kenyelmesen (fel 12kor) indultunk Csokakore. A csapat Robi kivetelevel ugynaz volt. Mindenkinek a teste meg volt meredve az elozo napi sessiontol, de lelkesedesunk toretlen volt.
Nekem a Swarz (7b) megmaszas volt porondon, amit Balazs OS, Rudi 2nd go tolt le. Vegul nekem is sikerult pontot tenni az ugy vegere.

Balazs atmozogta a Csontbrigadot., ahogy hellyel kozzel nekem is sikerult. Bar vagy a borhianytol, vagy nemtudom, de nekem ez az ut nagyon fajdalmas volt. Ugy dontottem, nem fogom eroltetni nagyon, csak ha veletlenul arra jarok... pl 2 het mulva a Csoka-jamen.

Vegul hamar, kb delutan 6 kor haza is erkeztunk.

Ismet egy jo es velos hetveget zartunk. Folyt kov.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése