2017. június 22., csütörtök

2017.06.21 Szerda - Dupla megmaszas a banyaban

Hol is kezdjem? - talan az elejen.
Amikor elkezdtem maszni, fel sem fogtam, hogy milyen hosszu az ut a "X" es fokozatig, de tudtam, hogy egyszer szeretnem ezt... akkor ugy gondoltam, hogy ez az a fokozat amit valaha is en el tudok erni. 2009 - 2017... 8 ev maszas, edzes,olykor lemondas ("Nem megyek sorozni, mert holnap maszas"... "Nem megyek bulizni, mert ki akarom magam aludni"...stb) - Hat most azt mondom hogy megerte, :)

Vasarnap Somaval masztam a Geriben. O nyomta a Harangozo Terit, en a Sarlatant. Neki eleg jol ment... az utolso akasztasnal volt egy kis gond...igy megmaszas nem lett. Reszemrol a kunszt jol ment, de a harmadik akasztasig nem tudtam eljutni. Megis mind a ketten tudtuk, hogy legkozelebb megmasszuk.

Meg is beszeltuk gyorsan a szerdat... Somanak mar tombol a nyari szunet, en pedig szabit vettem ki (gerecsere?!?!?!) - igy ereztem most, hogy ez kell.

Delre ertunk ki...vegtelen meleg, de a szello talan megment minket. Beszereles, bemelegites, majd Soma elbol letolja a Terit...vegtelen stabil volt a standig... ott mar orditott, alig tudta megakasztani a standot, ugy szet volt robbanva, de a kikonyoklos beta megmentette. Nagyon orultem a sikerenek, jo latni hogy fejlodik... Latszik hogy fiatal...sokkal jobban, gyorsabban fejlodik, mint anno en.

Gondoltam, akkor nincs mese...nekem kell letolni (foleg ha mar szabit vettem ki).
Kicsit napszurasom lett valoszinuleg, mivel zsibbadt a szam, az ujjam...a szavakat is nehezen talaltam, de mihelyst kijott az ujjambol a zsibbadas, beszalltam... A harmadik akasztas utan estem ki szamomra erthetetlen modon...
A masodik proba kutya volt...
Majd jott a harmadik...

Az elejet siman atmasztam...az osszekoto resz is megvan... ott allok a pihiben, jobb alkar romon, de szerencsere jol lepihentem magam, aztan elindultam.
Gondoltam az utolsot a balos oldalhuzobol megakasztam...hat nem... akkor a jobbos repedesbol... SEM. Oke, akkor majd a balkezbol...de ekkor mar a labam ala kellett akasztani, amikor az utolso akasztas kb 3 meterrel a labam alatt volt...es csak nem akart beakadni...kezdodott a panik, de vegul sikerult... aztan a repedest mar lehoztam...Oriasi uvoltes volt a standban reszemrol... a heti stressz a munkahelyen valamint a befektetett munka utani feszko, valamint egy merfoldko elerese utan kikivankozott belolem...szerencsere csak ketten voltunk az egesz banyaban! :)

Nagyon jol esett hogy sokan gratulaltak...Koszonom :)

Udv

A standban

:)

Soma az elesett "vad" alatt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése