2017. június 25., vasárnap

Harmanec

A pozsonyi versenyen kivul meg nem masztam Szlovakiaban, igy csatlakoztam en is a tobbiekhez, akik nev szerinte Mark, Rudi es Balazs voltak. Kicsit keson kezdtunk el maszni...olyan delutan egy fele. Balazzsal masztam. Kezdtunk egy 6b -vel, majd egy 6c+ jott. Mind a ketto ment OS, majd kineztem egy rovidebb 7c -t. Megtetszettek benne a lyukak es a peremek (Moriak). Balazs dobott ra egy OS-t, de sajnos csak masodikra jott neki ossze.

Nekem parral tobb proba kellett. Amikor atmasztam az elejet, akkor a masodik akasztas mellol leestem... majdnem foldig :)

Vegul sikerult megmasznom, majd tarsam az emelletti 8a-t is megmaszta masodikra. (Jazvec)

Mark a Hypochondert projektelte, de a meleg nem segitette, igy megmaszas nem sikerult. Ugyanugy ahogy Rudinak sem a Mustafa.

Osszessegeben egesz jo hely, biztos fogok meg menni.  Par kep a mini triprol:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése