2017. augusztus 1., kedd

Kotechnik ismet

Csutortok reggel keltunk utra Daviddal es Gergovel. Ok elozo este feljottek pestre.
A trip elotti hetek nem ugy alakultak ahogyan szerettem volna. A Sarlatan megmaszasaval nyertem egy fertozott kullancsot a jobb terdhajlatomba, ami lyme - korral fertozott meg.
Hosszas antibiotikum kura kezdodott el. Valamint a munka es a nem alvas is kozrejatszott abban, hogy felig-meddig hulla voltam amikor elindultunk.

Hamar rajottem, hogy a celokat ujra kell ertekelni, igy a 7c -bol hamar tobb konnyebb ut lett.
Elso nap a Herkules 7a+ megmaszasatol tobbet nem is tudtam felmutatni. Erre raszikkadt Gergo is, amit harmadik nap le is buntetett,

Masodik nap egy darab 7a (Zadnji dnevi raja) es egy 7a+ (Hudicev Smeh) -ra futotta.

Harmadik napon bemelegites utan masodikra sikerul megmaszni a Velikonocna (7b) utat, ami elegge fekszik. Regi kallerben 7a+ kent szerepel, de az ujban mar 7b... es a legtobben erre is irtak fel. Nagyon a stilusom...apro peremeket kell lehuzni es szoritani 3 meteren keresztul.

ezutan majdnem lement fless a Veliki Ponedeljek (7a+), de sajnos a szinvaksagom ismet gyozedelmeskedett, igy a (saros szinu) lepest nem vettem eszre, es feladtam az utolso mozdulatnal, holott a kezemben voltak meg tartalekok... masodikra siman ment az egesz.

A negyedik napon mar nagyon faradt volt mindenki, igy par kosza probalkozas volt a NOS szektorban, de aztan delutan 1 korul hazaindultunk.

Osszessegeben jo volt, de most edzeni kell nagyon, azt latom.

Gergo megmaszasa:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése