2023. március 6., hétfő

Elso Medvejam!

 Felszabadul egy hetvege, igy meglerdeztem Markot mit terveznek? 
-Medveja Rudival - valaszolta

Bevettek a csapatba, igy harman vagtunk neki az utnak. Sosem voltam meg itt, igy nagy volt a varakozas, es nem is terveztem semmivel, nem neztem ki utakat sem. Majd lesz ami lesz alapon kezdtuk a maszast.

Egy horror 6c utat probaltam OS ami sikerult is, igy gondoltam feljebbrakom a lecet. 7a utat is sikeresen OS -eltem.
Kovetkezett egy naobb ugras..7b+. Sajnos itt eselyem sem volt az elsore maszasra, de masodikra nagy kuzdessel feljutottam a standba.
Nap vegen atneztem meg egy 7b+ -t. Ezen a napon Mark es Rudi is sikeresen megmasztak egy 7c-t, majd Mark behuzott meg egy 8a-t is (Total Extreme).

Kovetkezo nap mar mindenki faradtnak erezte magat. A bemelegito 6c utan megprobaltam 7b+ -t amit elozo nap osszeraktam, de a kunsztban egy fogas vizes volt, igy bele kellett ulnom...
Masodik probanal mar eldontottem hogy lesz ami lesz megszoritom a vizes csipit es tovabbnyulok belole. Sikerult, de 2 mozdulattal a vege elott leestem. Sajnos ez most ottmaradt.

Eleg jo kis trip volt...reg voltam a sracokkal!! foly kov Misjan jovoheten!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése