2023. március 29., szerda

Unexcepted Pandora

Pentek delutan (negy nap maszas utan) Rudival beszelgetve kiderult, hogy Markkal indulnak Pandorara 4 kor. Rakerdeztem hogy csatlakozhatnek e? - a valasz az volt hogy naná.

Gyorsan mostam egyet...epphogy lejart a szarito, mar indultam is Pestre a talalkapontra.
Szallast lefoglaltuk, majd indulas. A szallasado nagyon vendegszereto volt... volt kaja, pia..minden.

Egy Rudi altal ajanlott 8a-t probaltam, de sajnos nem jott ossze ket nap alatt sem, mivel elegge le volt lakva a testem es par mozdulat utan mindig poweroutokat kaptam...lehetett volna ott barmekkora fogas is... de ossze van rakva, frissen elegge eselyes a megmaszas.

Rudi egy 8b/+ utat probalt, amibol kitort egy fogas, igy kb 8a+ lehetett. Elegge kunsztszagu volt az ut egy low percentage mozdulattal, amit lentrol jove sajnos nem sikerult beadnia, igy megmaszas sem szuletett.

Mark a projektjen (Avatar 8b+) ment eleg jo probakat... mar tenyleg csak nagyon keves kell neki... remelem meg tavasszal be tudja adni.
Sajnos most senki nem maszott meg semmit a tripen, de a hangulat vegig jo volt... kellenek ezek a kis lelkemnek mostanaban :)

Vegul par kep:




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése