2023. március 20., hétfő

Szokasos marciusi Misja

 Motivalt csapat(ok) indultak meg Misjara. Tomikaek egy kocsival, Geriek is es mi Markkal is. Tizanharom (!) ember...mindenkinek voltak celjai.

Nekem a Hugo(7c+) es az Albanski (8a) volt tervben. Az utobbira mentem egesz jokat, de valami meg hianyzik...
A Hugo side projetkent elesett vegul... osszessegeben eleg sok proba volt benne, de sosem volt prioritas...mindig csak dobtam ra egyet kettot.

5 napra mentunk le, amibol a negyedikre vallalhatatlan idojarast mondtak, igy aznapra csak szaunazast es pihenest terveztunk be. Utolso nap 4. (!) probara elesett a JSFK (7c+) is, amit annyira nem ereztem neheznek. Akar motivalt 2nd go is lehetett volna, de sajnos egy akasztast nem neztem meg (ez volt a kunszt), igy ezert lett ennyi. Nem baj...tanul  az ember... ez az ev a tanulase es a sok maszase lesz... erre kell koncentralni ha mar most az elet mas teruletein nem alakultak ugy a dolgok ahogy kellett volna.

Ami a tobbieket illeti... Rudi is maszott ket db 8a-t ahogy Petyko is. Gege 2db 8c-t!!
Palmanak is eleg kozel van a Samsara (8a)... 

Folytatas husvetkor... Projekt az Albanski es/vagy Corto (8a).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése