2011. augusztus 23., kedd

Csókakő új utak




Gabónak sikerült megszakítania "40 napos" böjtömet. Az elmúlt hetekben próbált mindenfélével csalogatni sziklára, de hiába. Aztán azzal a bejelentésével, hogy hétfőn jönnek Osziék segíteni kiépíteni az új útját, nem tudtam ellenállni.

Hétközbe-napközbe megy a kattogás mindenen, nehéz átállni a délutáni mászásra, de amikor az ember beül az autóba már jó. Az erdőbe sietve a sziklákhoz már teljesen ki is kapcsol az ember. Ez már nagyon jó, ez kell, ez hiányzik.

Szóval az egyik új sztori egy méltatlanul hanyagolt helyen van a csókakői sziklán. Az É-i, és az ÉK-i fal közötti részen. Beszállása a Koszostól egyből jobbra, majd a táblára kimászva egyenesen fel. A táblákon mászva kellemes nézelődésre is van lehetőség (vagy kellemetlenre, hozzáállástól függ). A kiépítés után az első megmászást Gabó produkálta este nemtom hánykor, de már fej lámpa kellett hozzá. A neve Indián tánc lett, nehézsége VI/VI+ . A tetejébe került egy két pontos karikás stand, az útba el lett pakolva 7 db nitt. Még régebben a bemászás alatt másztam én is, jó kis út lett. A közepe-teteje részen még előfordulhatnak mozgó kövek, odafigyelést igényel! Az úthoz még annyi infó hogy az újonnan kiépített út mellett van a nagy áthajlás, amit tudomásom szerint még Bütyök mászta trepnivel, (neve Dorset Bevándorlási Hivatal)ehhez egyenlőre nem nyúltunk.

A másik történet: egyenlőre titok este már nem maradt idő a megmászására.

Még egyszer köszönjük a segítséget, jó mászást.

ui: a falak nagyon gazosak(Ibolya, Barguzin, Nagy veréb, Temes stb.)! a "csúcs könyv"eltűnt a tollal együtt. Hmm, hosszú előkészületek után gyors halál. Kérdés toljak bele még egy könyvet v hagyjam a

üdv

3 megjegyzés:

  1. Szerintem még 1 próbát simán megér!

    VálaszTörlés
  2. Hy!
    Remélem szept végére meglesz az összes utad végre már. Mert megnézném.
    ja,mióta elmentetek,nem sok nap telik el sör nélkül. Egyébként várom én is a haza menetelt.
    Ja,jövőhéten adok választ a Kotecniktúrára.
    Addig is csapatás!!!!

    VálaszTörlés
  3. Irtam az Uwe-nek is... elküldtem neki a kellert...remélem jöttök...fasza lenne...üdw G

    VálaszTörlés