2011. augusztus 21., vasárnap

Magyarországi átkosok!


Miután elmentek a Gabikáék,azután beütött a ménkü. 30 fok nappal vagy 36 40-50 % os páratartalommal. Ez itt már brutál.
Szóval elmentek és honvágyam lett. Marha jó volt velük csapatni.
Ja,ha nem említettem,akkor mióta elmentek,újra feszület van. Az utakra. Találtam egy még nem befejezett kötél solo projektet Nussdorfban. 3 szor rámegyek és nincs bőröm,plusz erőm sem. Iszonyat kisfogások,negatívban.
Voltunk ismét Geisterschmied(kovácsszelleme)wand nál. Rámentem egy kufsteini 8 ra. A neve Fischdose. Itt bemelegítő út.
Gondoltam meglesz secund go ra. De elrontottam,majd felbasztam magam,leszartam és fel szenvedtem magam. 32 fokban. Mondhatom élmény volt. Majd csobbanás.
Ma elhívtak a Kampenwand alá.

Robert,és Michi Karl,a falgazdák 40 perc túra.Uhrwand.
fal első része
majd a hátsó
Azért az a neve,mert iszonyat sok lehetőség van homokórára. Találó. És pazar kilátással.
A hegyi patak miatt a völgyben kb 10 fokkal hidegebb van. Egy élmény volt.
És most jön a lényeg. Letoltam egy 8/8+ secund go-ra,(annyira rajta voltam az úton,h elfelejtettem akasztania az út kulcsában)
az út 8/8+(alsó része 5-6) 15m

és 2. próbára összeraktam egy 9 est. 3.ra letolom. Na a lényeg,h nem én vagyok ilyen kemény, hanem az utak vannak máshogy számozva. Én azt mondtam az út gazdájának,ez egy olyan Ramserer féle 8-,mármint a 8/8+ os útra. Kicsit szar,mert tudom,h Kufstein környéke iszonyat erős.
Beszéltem ma az Uwe vel,és mesélte,hétvégén hüttében szülinapoztak,de azért mászott is. 9- OS,9 sec go?! Azt mondta ilyen nincs,és hasonló véleménnyel fejezte be mondókáját.
Szóval aki Németországba jön mászni,és dúrvát akar,akkor csapassa Kufstein környékét,Sparchen,Morsbach,Ramserer Sto,Nussdorf,Luegsteinse,Geisterschmiedwand,
Schleierwasserfalle stb.

Pár kép a Geisterschmiedwand-ról,felső szekt
alsó szektegy falfotó(sajna nem adja,de a fehér az narancssárgás fehér)

Uwe(az út kulcsánál) mássza a projektem,Blaurose 8+/9-

1 megjegyzés:

  1. Nekem meg Bajorország vágyam van Teso! Remélem hamarosan itthon vagy is folytatjuk a közös csapatást! Addig is légy jó!!!!

    VálaszTörlés