2011. augusztus 27., szombat

A Duna Delta

Történetünk visszanyúlik egészen a hét közepére.
Történt ugyanis,hogy megbeszéltük Uwe-val,ha lesz ideje/időm,akkor megpróbálunk vmit mászni. Munka után felhívtam,mikor is közli,Waigendwall,Nussdorf. Napi 3 kávém és 5 óra alvás után,úgy éreztem mennem kell.
Oda értem,36 fok a parkolóban,majd egy 10-15 perces felfutás az erdőbe,hegynek.
Marha fittül éreztem magam,szememben a saját sós izzadság nedvemmel.Gondoltam eme fittségnek köszönhetően,inkább némi rövid de velős utat választok.
Találtam is 3 új utat max 10-15 méteresek.
Rámegyek az elsőre,nem adja,csak Secund go ban. Ráküldöm Gregort kinél a 7--7 a határ.
Neki egyáltalán nem adja. Rápötyögök a mellette lévőre. Nem adja. Kicsi fogás,kicsi fogás,2 ujjas alsós húzó,persze max egy perc mély a luk,majd pici,megint és megint és az utsó 4-5 fogás már sima.
Azt mondja Uwe ránéz az utakra.
1. Sauer Apfel,Os megvan: Olyan 8ra 8- ra saccolom,mondja ő.
2. Mango. Megnézi az én bétámmal,egy összeszorító fogás,kb 0,5-0,75 cm közötti vastagsággal bír. Nem adja neki sem.Majd talál egy másik bétát. Ezzel letolom secund gora,majd ő is. Azt mondja: ja,olyan erős 8+(én azért még megadtam volna egy 7A/7B-s bouldernek) körüli,az én bétámmal 9-/9(szorító fogással).
NA és itt jön a Duna delta.
Szóval elmész horgászni a Deltába és fogsz egy 2-3 kiló körüli halat. Örülsz mint a szar,hiszen már rég vágytál rá. Ekkor jön egy helyi,aki azt mondja: Hallod öreg,minek neked a csali hal? Mer náluk ez csali hal,és ez komoly.
Szó mi szó.megtaláltam az utakat a Stadler-Markus honlapján.
Az első: 7,a második 8-. Egyszer hopp,másszor kopp.
Aztán pénteken rákezdtünk a hétvégére. Szombattól esőt mondott,ezért kinéztünk Tatzlwurmba. Átmozogtam az Exstasy kulcsát kétszer,másztam 2 szer egy nyolcast mellette,ami ugyancsak 18m,60 fokkal kezd,majd tetőbe megy át,a tetőben van a kulcsa.Nem lett meg.
Ma kimentünk Sparchenbe,mert reggel esett.9 fok volt,a tegnapi 36 ból. Bemelegítés Power crack,majd egy Weg der Sexsuelle,max 7 (60 fokos negatív,nagy fogásokkal),majd bemászom a Weg der Zukunft 8+ a 7 es mellett,a negatív tábla közepében. Paul Koller-től 18m. Nagyon szép. Beszállás perem kétkézzel,majd ugrás jobbra egy nagy zsebre,sarok fel ,majd így traverz balra,nyitott fogás,majd kis fogás,egy két húzó fogással spékelve.
Azt hittem beadja másodikra. A kulcsa felett kiestem. Majd még 3szor 4szer kiestem,bazmegoltam és anyáztam,üvőltőttem(magyarul),majd rágyújtottam,megnyugodtam,és kimásztam.
Viszont ha a Sparcheni 8+ = 9- és a Nussdorfi,szerintem 8+/9-,8-,akkor akár össze is házasodhatunk Bálint. :):)
Képek nincsenek és nem is lesznek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése