2012. augusztus 22., szerda

Ünnepi Tardos




Idén 20-án két alkalomból is „ünnepeltünk”. Ünnepeltük az államalapítást, és ünnepeltük Gabikácska szülcsinapcsiját is. Egész szép csapat jött össze, így két autóval indultunk el reggel 9.30-kor Tardos felé. A részt vevők: Évi, Tündi, Kinga, Attila, Ádám, Gergő, Gabikácska és persze jómagam.

A kora reggeli kánikula mindenkit meglepett. Már az indulás pillanatában kétségek léptek fel bennem, hogy vajon van-e értelme ennek a mai napnak, de ezeket a gondolatokat hamar elhesegettem… A bányába érve rögtön kellemes csalódás ért. A hőmérséklet még tűrhető, és egy kisebb csapaton kívül senki sincs a katlanban. Gabival a Mohán melegítünk, míg a csapat többi tagja a hátsó fal útjait célozza meg. Gabira a moha mászása után rátör a fáradtság és megpróbál kicsit ejtőzni. (Éjszakás műszak után 2 óra alvással jött ki.) Amíg ő alszik én ráizzítom az ujjaimat a kisebb peremekre, mászom egy zergét. Közben Évi visszatér a nagyfalhoz és könnyedén megmássza felsővel a Via mala alsó részét. Ekkorra a kis csapat egy szombati piacnap hangerelyével vetekszik, amire Don-ék érkezése még jó néhány decibelt rádob. Gabi még dob néhány elkeseredett próbát az alvásra, de belátja, hogy ez így esélytelen. Beáll a sorba és mászni kezdJ Hátramegy a többiekhez és az ottani utakból mazsolázik. Én felsővel átmozgom a Sabotage-t, majd beszerelek…

Ezután mindenki lejött és egy nagyobb (10-20 perc) pihenőt tartottunk. Előkerültek a szendók és egy kávéfőző is. A pihi után jöhetett az éles próba a Sabotage-ra. Nem volt semmi komoly elvárásom magammal szemben. Cél a standakasztás volt. A várakozással ellentétben az alsó rész elég szépen ment. Ha jól emlékszem 1 beleüléssel sikerült eljutnom a fal feléig. Itt egy kis problémám akadt a rainbungos fogásokkal, de végül ezt is sikerült áthidalnom. Megkönnyebbülve ereszkedtem lefelé, azzal a gondolattal a fejembe, hogy ez következőre akár meg is lehetne… Amíg én pihiztem Évi a solymászt mászta, Gergő és Tündi pedig a Mohát és a Zergét. A következő próbámba még mindig nem volt elég erős a hitem. Nem hittem el, hogy meg tudom csinálni az ugrást, így anélkül, hogy belementem volna a kunsztba, beleültem és rápihentem a mozdulatra… L Ezután már egybe másztam az utat, miközben fejben elhatároztam, hogy legközelebb nem lesz megállj… Gergő is belenézett a Sabotageba, majd átraktuk a kötelet a pelébe. Évi belenézett a Pelébe, de nem nyerte el a tetszését. Ezután, hogy hasznosan teljen az idő még másztam 1 zergét 2 mohát 1 csigát és 1 pelét. Ekkorra már mindenki kifáradt, jöhettek a jól megérdemelt halak és sörök.

Halashoz érve a szokásos kép fogadott. Rengeteg autó és ember. Kivártuk a sorunk, majd a finomabbnál finomabb falatokat is. Miután jóízűen elfogyasztotta mindenki a maga vacsoráját, még egy megállást követően (Zámolyi sörfőzde), kb. 22:00 órára értünk haza.

Évi a solymász

Csapatós csajok

Oszi is megvillant

Én és a Pele

Kinga és Ádám

Valamit nagyon néznek a srácok

Sabotage

Totális ostrom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése