2012. augusztus 27., hétfő

Tardos és a bográcslecsó:))



aug 25-én szombaton reggel 4en indultunk neki Tardost "meghódítani", Tündi,
Gabó, Gergő és jómagam.
A nagy meleg ellenére kellemes levegő fogadott minket a bányában. Ismét egy
kisebb csapat volt még ott rajtunk kívül, akik ügyesen másztak ugyan, de
sajnos néha túlságosan sokat zajongtak.
Az utóbbi időben többször szembesültünk már ezzel, hogy egy -egy csapat
csak magával volt elfoglalva, és nem tartották tiszteletben azt hogy
esetleg a másik embernek amíg mászik egy kis csendre nyugalomra lenne
szüksége.
Tündiék a hátsó falon kezdték el a bemelegítést, ami végül is sokáig
elhúzódott, 15 utat másztak, és nagyon élvezték, mire lejöttek a nagyfalhoz
addigra Tündi simán kitolta a Csigabigát, és a Mohát, Gergő pedig a
Sabotage-zsal ismerkedett újból.
Gabó a nagyfalnál melegített be, Moha, Zergevadász, Sabotage, majd
átmentünk mi i sTündiékhez, hogy én is bemelegítsek kicsit.
Visszatérve a nagyfalhoz újabb sorbanálások, kötelek lógotak a legtöbb jó
útból, mentek a sztorizgatások. Ilyen hangulatban nézett bee Gabó a
Sabotage megmászásába, ami sajnos most nem jött össze, de én vele voltam
mióta elkezdte projektelni, és annyira szépen, ügyesen mássza, hogy hiszem
ha legközelebb kicsit nyugisabb légkör veszi körül, elsőre meglesz az a
gyönyörű utacska.
Én sem voltam rest, belenéztem a Via mala alsó részébe, de kifogott az
erőmön, egy rápihenés után aztán végül ügyesen megmásztam.
Délben befutott Andris is, bemelegített velünka hátsó falnál, majd a
Mohában, és végül a Napfekete direktet projektelte ügyesen.
6 órakor mindenki már csak a bográcspartin járatta az eszét és siettünk
Csókára főzőcskézni.
Gabó ugyanis mozgósított akit csak lehet, és szép számban (15-en )
összejöttünk Swarcz-nál, hogy megünnepeljük az augusztusi szülinapokat
(4-en voltunk ünnepeltek), volt ott sör, pálinka, süti valamint estére
bográcsban rotyogó mennyei finom lecsó:))
A társaság ismét nem okozott csalódást, a hangulat remek volt, a repetázás
sem maradt el, a félelmek ellenére lett vacsi bőven, és a vacsora utáni
"erőfitotgatásban " is mindenki jól szerepelt.
A képek majd magukért beszélnek.
Gabó köszönöm szépen mindenki nevében ezt a nagyszerű összejövetelt,
valamint külön köszönet Swarcznak, hogy biztosította számunkra a kellemes
környezetett és a kedves vendégszeretetét.

Évi voltam


Swarc és a logo

Jó étvágyat!

Rakoncátlan Á Predátorba

Köszönöm srácok!!!!! :)

Levi rákészül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése