2010. július 19., hétfő

2010.07.16-17-18 Tardos - Geri

Péntek este 8kor indultunk Tardosra hárman: Zita, Gabó és én.
Mikor odaértünk sátorállítás, tettünk-vettünk, majd aludtunk, hogy másnap óriási megmászások legyenek. Reggel 9 kor már olyan elviselhetetlenül meleg volt, hogy alig bírtunk magunkkal :)
Összeségében jó nap volt. A hátsó falon, valamint a nagyfalon is állatok rejtőztek a repedésekben. Egy kis sün húzódott meg, és fura hangokat adott. Majd az egyik srác mászott a nagyfalon és megharapta a kezét egy denevér...hát nem lehetett kellemes érzés.
Temetésen vettünk részt szombaton 5 órától Csákváron, ezért el kellett indulnunk időben. Gyors mosdás egy közkúton, elegant ruha fel és indulás.
A következő megálló Tatabánya volt, kajáltunk egy nagyot, majd irány kis-geri. Sátorverés az Eső-falnál, majd alvás. Este eső, villám, égiháború, de nem volt gázos, mert kifeszitettük kövekkel a sátrat. Nem tudtuk leszúrni a vasakat, mivel olyan kemény volt a föld... el se hittem.
Reggel kelés kaja...mire rendeztük sorainkat, már szivárogtak az emberek... Rengetegen lettünk, és ment a mozi... 9-10 eseket mászó embertömeg volt... hatalmas élménnyel lettünk gazdagabbak, és itt jegyezném meg hogy mindenki nagyon jó arc volt... segitettek az utakban, és mindenben. TRCS-ben kimásztam a terit :) TRCS=top rope csörlő...de élveztem. és örültem neki. Vasárnap 6 ra értünk haza hulla fáradtan. Összességében nagyon jó hétvégét zártunk.

Képek:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése