2010. július 21., szerda

Régi barát új cipőben!












Ritkán írok. Mert ritkábban mászunk. Talán. Heti egyszer,max kétszer. Elég magas a hőfok,így nincs miért kimenni. inkább fűrdünk,s egy új lehetőségnek örvendek. Fárol ugrálok,mint a kis gyerekek,a vízbe. Elég dúrvák. Mintha szikla volna a tenger szélén. A víz átlátcó,max 2 méter mély,a fa vagy fák meg 8-100 méterre lógnak be a víz felé. Elég dúrva. Azért beszaratós.
Na mindegy mászogatunk is. Itt jegyezném meg,aki Bayor földön szeretne mászni,nyugodtan forduljon hozzám kérdésével. Talán még segíthetek is(b.b.2@freemail.hu).
A cím a következőt foglalja magába:
Mikor kijöttünk meglátogattunk 3 helyet.Mint a mesében. Oberaudorf(gesztes tavas),Flinstbach(negatív és pozitív,mint Bajót,és Flussdorf. Ez elég kemény hely. Itt voltunk először. Inkább Flintsbachot látogattuk,mert ott tud a Katicám is mászni. Hiszen ő a biztosítom és a társam is. :) Most. :)
A lényeg,hogy rég láttuk. Főleg normális cipőben. Hát volt is bátorságom. Katica nem mászott Bele futottam egy 7+ba,majd egy 7+/8-ba. OS mindkettő. Volt para,hiszen áthajlás. Főleg a teteje. S legalább 3 ill 4 akasztás hosszan. Közel volt egy 9-es stand. Megpróbáltam felsővel. A kunsztot nem értettem,nem tudtam összerakni,így belesültem. Végére maradt egy 8-. Hát!!lepukkanva bár de törve nem,azért meglett.
Bejött a 35 fok irány fürdeni. Pontott tettem a nap végére azzal,hogy meglátogattam egy másik fal részt. Kaller szerint 6-7ig 3db 8-11-ig 32 db út van. Legnehezebb 10. Átlag 9 és 9+. Van egy út amin műfogások vannak felfúrva. Minek? Hülye németek.
Azóta voltam újra. Bajóton. :) S csináltam egy bouldert. Ahol mászunk ott van egy régi barlang bejárat. Na azon. Rövid még,de majd...Eljön még az én időm. Egyébként meg ilyen a dúrva. Nekem




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése