2010. július 15., csütörtök

Új emlékek









Rég írtam. Annyira balek vagyok,hogy mástól kellet segítséget kérnem,hogyan tudok írni. Például a Gabókától. Most minden stimmel,s tudok újra írni.
Szóval hol is kezdjem? Vettem egy cípőt, vagyhát a Szerelmem nekem. S most lógok neki. :)
Elég faszán működik benne a lábam. Persze ki is kellet próbálni.
Azóta is mindig csak próbálgatom.
Voltunk Flinstbachba,Katicával. Elég jól ment,amig meg nem ismerkedtem egy erősebb 8 assal. Másztam előtte egy 6+t bemelegítésnek,majd egy 8-,majd a 8 és itt végül egy 7+. Összességében tetszett,mivel ez a fal rész negatív. A tetején van egy 2 akasztásos áthajlás. Nem nagy de nekem,kezdésnek megfelel. A 7+ és a 8as Os volt.
Kezdem értékelni az áthajlásokat,azt hiszem.
A nap végén átmentünk egy pozitív falrészre. Itt is másztunk pár utat. Mivel itt a 8- a legnehezebb..... Ezért azokat másztam,meg pár 7+ost. Katica is mászott. Elég jól ment neki is.Felsővel az első 7+. Azt hiszem,vehetek neki egy új cipőt.


A tavas kép egy másik hely. Arról azt hiszem máskor mesélek. Egyébként nem mellékes,de elveszítettem egy haverom,volt osztálytársam ahétvégén. Tőle hallottam először a mászásról,még középiskolában,s vele voltam előszőr túraboltban. A Fehérkőben. Adamek Tibivel. Nagyon sajnálom,hogy ez megtőrtént. Őszinte részvétem az egész családjának.
Ti meg vigyázzatok magatokra.Én meg csak próbálgatok,tegyétek ezt ti is. Na pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése