2010. december 5., vasárnap

Téli berek! Avagy boulder,boulder,bou....

Nem is tudom mivel kezdjem. Talán még mások Bécs mellé járnak mászni(ami megvallom elég faszán nézz ki,és a bejegyzés is fasza),addig én a jó öreg Nussdorfi projektemet kovácsolgatom. Még mindíg. Vettem búvárövet a terembeli edzésekhez,persze súllyal, húzódzkodok az ajtó félfán,5-4-3 újjal két kézzel,persze súllyal(10 kiló a felszerelésem,mászós,az van a hátamon). Szériázok már vagy 3 hete, s az a GECI kunszt nem adja meg magát. Nem is értem.
Kimentem -5 fok. Itt is van vagy 20-30 cm es hó. Lapátolás a fal tövében,majd bemelegítés. A kezem nem fázott,de a lábam ujja citromsárga volt az első 20 perc után. Majd ment minden szépen,amíg el nem értem a 3 akasztásos utat. Két részben megy,egyre közelebb vagyok,de...
Bassza meg már vagy 2 hónapja projektelem. Biztos a suli,meg a meló az oka-könyvelem el magamnak. S rámegyek egy két kunsztra. Nyitottam egy kunsztot. Az elejét már látta az aki nézi a blogot. Benne van az egyik nussdorfi videóban,a végén. Ez az-amit mászok a videón- út a Schaltenspiel nevet viseli.. Ebből egy traverzzal fejezem be az enyémet. Persze még nem teljes de már csak ki kell mászni egyben. Egyedül szar mert,nem spotol senki és nagyobb a para. Félek egy ismételt bokatöréstől(meló kiesik,mászás kiesik vagy 2 hónapra).
Na mindegy legközelebb csak boulder,kamerával és akkor feltehetem végre a saját Nussdorfi kunsztomat: Eine Erinnerungkunst des Tibi Adamek (osztálytársam volt.és az elsők között van akivel mászni mentem),nehézsége még képlékeny.
Egyébként volt már olyan valakivel,h -5 fokban egy 3 ujjas 1 perces fogásnál kitörött egy darabka a fogásból az ujja alatt. Hát kúrva rossz érzés! :D

2 megjegyzés:

  1. a citromsárga lábujjak ismerős.. :)

    VálaszTörlés
  2. Ja gondolom. De hozzá kell tennem,h a héten már itten esik az eső,ami a hétvégén pluszfokos mászást jelent. Bár a hétvégétől megint havat mond..... Majd a lábam ujjától megkérdezem? :D

    VálaszTörlés