2011. július 10., vasárnap

Schanzenerwald,Oberaudorf,Sparchen


A hétvégém.
Azt hallottam,hogy mostanában nem jegyzek be.
Mert mennek a projektek.
Amíg nem lesz valami,addig nem akartam bejegyezni. De ez említésre méltó.
Szóval:
A héten Nussdorf,terem,Schanzenerwald volt a porondon hétköznap. Csütörtök este mentünk ki Schanzenerwaldba,boulderezni. Kerestünk új szektort,de az eső eláztatta,ezért maradt a régi,jól bevált szektor. Utak ismétlésével,illetve felelevenítésével csaptam el az időt,míg Tobi próbált ezt azt. Lépés hiány volt,mivel ami nevezhető lépésnek egy Fb 7A+ ban,az mind vizes volt. Aber trotzdem,próbáltunk mi mindent. Este 10 ig.Undergrund traverz SD(saját ötlet) Fb 7A+Tobi egy részében a Traverznek
Ilyenek voltak a tömbök. Itt ott vizesek
Egy pillanat kép
Péntek kiesett,mert söröztem a barátnőmmel,Wasserburgba.
Szombat. Vártam e napot,gondoltam ráhasalok Sparchen re,ha esik. Van egy projekt,vagy kettő már. Metallica 9+, Sauberlehring 8+/9-. Itt tudni kell,h minden dúrvább mint Hámorba. Olyan csúszós minden,hogy OS nagyon itt nem kell mászni,VAGY aki tudd karból egy 8+/9- -t,az tolja.
Szerencsére kisütött a nap és az esti esőt Oberaudorf-ban felszárította.
Marco,Tobi és én.
Így voltunk hárman. Tobi nyomta a bouldert egész nap,Marco meg én köteleztünk. Ez a fal egy iszonyat brutál tábla. Iszonyat sok lehetőséggel. És iszonyat jókat lehet itt esni.
Bemelegítettem egy 7+ al Flip out,majd rávetettem magam egy 8- ra, Laschenlos RP 4. Versucht,és utána jött egy 8 as 22 m Dont Fly, 1. Versucht. (próbálkozás)
Miért ez a neve?
22m en van 4 akasztás. Az első 4-5 m nél,a második az elsőtől kb 3-4 m-re,a következő ahol a kulcs van a másodiktól 4-5 méterre van ,és az utsó és a harmadik között 6-7 m van.
Majd az utolsótól 2-3 méterre a stand. Életem legkeményebb pszihés 8 asa. Plusz eggyett estem/ugrottam a 3. alól,ami egy jó 7-8 méteres esésnek megfelel. Utána az utsóig állt a szar a seggembe. Szóval kemény volt. A következő próbára,szeretném megcsinálni.
Majd a ma jött,Marco val. Rámelegítek a projektekre Sparchenbe. Power crack 8-,a Power Crack
szünet,Marco mássza TR. U2 8-,elsőre nem megy,Marco TR-ben,ismétlés,majd egyből a Die Schlinge 7+/8-. Ismétlem magam,minden csupa márvány jellegű,és iszonyat csúszós,so brutal speckig!
Majd ebéd szünet.TR egy új 8+/9- Top Hit. ÉS........
Gondolom én,hogy eme mozgás jól bemelegít a Sauberlehringhez. Elkezdem,a karomban az izom összehúzódik,alig bírom kiegyenesíteni. Magnézium hiány. Fáradok. Nem baj nyomom még. De minek. A harmadik akasztásnál feladom.
Jöhet a Seefest,sörrel.
Szóval ezért nem jegyzek be!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése