2011. július 29., péntek

Három nap a bányában

Történt az eset, hogy Máté és Dani is visszamondta kis-gerit... kezdtem pánikba esni, hogy kivel is fogom én csapatni a hét első három napjában?! Ekkor ugrott be, hogy Laci a nyáron nem dolgozik, és mondta is hogy hivjuk bárhova megyünk. Eszembe jutott még Ádám is aki nyári szünetét tölti éppen. Mindekettejük válasza igen volt... nagyon megörültem, hogy nem a fingerboardon kell lógnom magányosban...
Hétfőn délben indultunk meg szakadó esőben... de ahogyan egy régi klasszikust idéztem: "Örökké nem eshet"...  kettő és három között értünk fel a bányába, ahol nagy meglepetésre zajlott az élet... Bence és Ervin nitteltek egy új utat a trapéz falon... ami a Hekker nevet viseli vélhetőleg 9-  nehézségért. Amint elkészült az út  Bence egyből meg is mászta...ezúton is gratulálok  neki (képeket küldöm majd) .  Mi a 23 karátos udvarban melegitettünk, amig a falak ronggyá nem áztak... Ajánlottak egy utat nekem ,ami a Lidérc (7+/8-), névre hallgat, amit el is kezdtem mászogatni. 3 akasztás, plusz a stand... nagyon kemény bulderes (nekem legalábbis). A harmadik akasztásnál estem ki rendszeresen , mert nem birtam rájönni miből is húzzam ki a kötelet. Szép zakókat hajtottam végre... olyan 4-5 métereket repültem lefelé minden próbából, végül A0-val megakasztottam, innen pedig már 2 mozdulat a srand zsebeken. A kötél felvitele után TR próbálkozam és raktam össze az utat... sajna  a megmászásra nem maradt már erőm. Sebaj... újabb motiváció..ezt szeretem.
Az eső továbbra is esett, igy maradt a bor és a pálinka... 10 körül álomra hajtottuk a fejünket...
Éjszaka arra ébredtem hogy Ádám ordit...valami megijesztette... mint kiderült egy denevér repült az arcába... Innentől kezdve nem tudtam aludni, mivel Ádám stresszesen viselte az éjszakát... hajtotta az állatokat, bár inkább csak szavakkal, ami zavarta álom... 9 körül másztunk ki a zsákból...az idő még mindig felhős, de legalább nem esett...ismét 23 karátos udvar... pár 7 körüli út mászása, Laci lebünteti a Kölykök kedvencét(6+) előlben...(gratula). Valamint Ádi a 23karátost ... dobok még párat a Lidércre, majd átmegyünk a titkos udvarba... Banán és sör, Csókolom... Itt én már totálisan készen vagyok...bőröm sincsen már. Többiek csapattak még egy utat a napos udvarban, én visszaslattyogtam az esőfal alá és elfogyasztottam a vacsorámat..természetesen tojásrántottát.
Levertünk 1-2 páleszt, ment egy kis sztorizgatás, majd alvás. "szerencsére" Ádám az estét az illúzió fal alatt töltötte a tűz mellett...igy mindenki kipihenten ébredt :) Ilyen jót még nem aludtam soha az áthajlás alatti kövön...
Ébredés után eső...eső..eső... majd nap nap és napsütés....szép idő lett...talán túlságosan is.. bár mindegy volt. Még egyszer átmozogtam a lidércet, és nekem elég is volt... többiek 1-2 utat csapattak, majd pakolás után hazatértünk...

Nagyon jó napokat töltöttünk kint, bár nagyobb megmászás nekem nem volt...edzésnek és egy újabb szerelem létrejöttének (Lidérc) nagyon jó volt... Köszönöm szépen a lehetőséget



képek:
Bence a Hekkerben

Geri view

Lidérc 1.

Lidérc 2.

Camp

Fidi voltam

üdvözlégy kedves olvasó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése