2011. szeptember 12., hétfő

Battai boulder, és kőárki projektelések

Szombat reggel egy meghivásnak tettünk eleget, ugyanis a mindenki Gyulája meginvitált mindket egy boulder versenyre. Gabóval mentünk el... úgy gondoltuk végignézzük, este pedig hazajövünk. Így is történt...megérkeztünk... a regggeli mellé egy finom kis sört szürcsölgettem, amikor is Gyula ránkparancsolt hogy márpedig induljunk el a versenyen, ne csak üljünk és bámuljunk ... végülis beláttuk igaza volt. Gyors öltözködés és indult is a verseny. 12 kunszt volt...és erre 1,5 óra. Az utakat Bodrogi Zoli "Bobby' épitette. Nem vagyok az a nagy boulder fazon, de gyönyörű problémákat állitott a versenyzők elé. Volt egy fal, ami kb 30 fokban volt megdöntve... nagyon brutálisan nézett ki. Itt csináltam meg egyetlen TOP-omat. Ezen kivül szektorokat csináltam. Gabónak jobban ment... 3 topot produkált, és ez elég is volt neki a döntőbe jutáshoz, amit meglepődve vett tudomásul.... MI (az amatőr fiúk) a profi lányokkal nyomtuk... csodálkozva láttam, hogy mennyire erősek..és sokkal jobban csapatják mint mi... a battai Noémi, és a Nóri iszonyat ügyesek voltak... Látszik hogy nem ma kezdték. Visszatérve a döntőre... itt 5 kunszt volt...mindegyikre 4 perc. Bobby bevallása szerint is nehézre sikeredtek... de mondta hogy most ez van , ezt kell megoldani. Gabó szektorokat mászott... és végül 4. helyen zárt...Gratulálunk neki!!!!!!! A profi fiúknál a battai Druszai végzett az első helyen... 2. Komjáti Zoli, 3. pedig Király András lett... A verseny után kis lángosozás...stb, majd elbúcsúztunk és elindultunk haza.
kunsztban 1
csapatás
kunsztban 2
eligazitás
Gabo@izoláció
Gabó kunszt
Csajok
csajok 2
csajok 3 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Másnap reggel 10 órakor elindultunk Kőárokba, ahol eddig 2x voltam. Szeretem ezt a helyet (is), mivel itt kezdtem el mászni... Kicsit tartok is tőle... (kötélgyűrűk, törős kőzet, stb). Megbeszéltük Gabóval (ketten mentünk), hogy most én kezdem a mászásokat...legyen OS élményem . Kezdtünk egy 7--al... szépen ment, de sajnos egy helyen bele kellett ülnöm... Majd ebből a standból másztam felsővel a Bükkfa poétát (8). Ezt 3x vagy 4x másztam...összeraktam...hamarosan szeretném megmászni. Gabó nagy projektje a 4 bagatel (9). itt az elején van a kunszt, a közepe nagyon pszihés... 2 nitt után a következő 3 biztositó pont kötélgyűrű... amibe nem szivesen esik az ember...majd utána ismét nittek. A battai versenyen megbeszéltük Bobbyval, hogy másnap összefutunk valahol... Ő a családdal elment a Balatonra fürdeni, majd csörgött hogy kijönnek hozzánk...Így is történt... 5 en jöttek... Emma, Zoli, Laci, és a két gyerek. tetszett nekik a hely...sőt Zoli még mászott is 3 utat. Jól éreztük magunkat ezen a nyugis helyen... sötétedés előtt indultunk haza... a többiek Miskolcra. Remélem minnél előbb visszatérünk ide. Végezetül pár kép:
Zoli bagatel
Maugli
bagatel
bagatel2
bagatel 3
Zoli bagatel2
Emma és száva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése