2011. szeptember 2., péntek

(szokásos) T A R D O S B Á N Y A

Kedden a szokásos időpontban, 16:30 kor indultunk a Denso elől.... a résztvevők: Anett(a nagy visszatérő), Tündi, Gabó és jómagam. 18:30 kor érkeztünk meg a bányába, de a nagyfalon való mászást kicsit csúsztattuk, mert minden útból lógtak a kötelek. Úgy hogy a hátsófalakon próbálkozunk. Gabó Anettel, én Tündivel keztük a mászást 1-1 6+-os úton, amit a lányok is nagyon könnyen másztak. Érzékelhető volt a lehülés... csak mászásnál lehetett félmeztelenül csapatni...lent kérte az idő még a pulcsit is. Nem volt baj, így ahogy közhelyesen szoktuk mondani "jobban akad". A lányok cseréltek utakat, igy már egymást biztositották... Mi a First kiss (8-) utat próbáltuk. Gabó még csikókorában mászta ezt az utat... akkor sikertelenül. Most m-i OS-ben próbálta mászni, amit nagy eldurranással sikerült is teljesitenie. Az út alja 6os nehézségű, de a közepén van egy érdekes felállás, ahol az utolsó akasztás már vagy 1-1,5 méterrel a talpad alatt van... kicsit izgultunk mind a ketten szerintem mikor elinditottuk a mozdulatot. - Ahhh megvan!!!!...kis megkönnyebbülés, de nem sokáig,mert ismét kis peremeken kell továbbvonszolni magad, amiből hirtelen egy semmi rejbung kerekedik...ugye innen is tovább.. menni kell mert pukkanás van.. Innen két jó peremre érkezel, de pihenésre nem alkalmas ez sem... itt volt az út kritikus pontja (alkarban). Itt megfordult a fejemben a könnyebb útlehetőség...beleugrok és kész... de Gabó felkiabált (itt is megköszönöm), utána nagyobb fogásokon csapkodtam..szinte a kezem márérzéketlen volt... de vágülis sikerült megakasztanom a standot. úgyérzem ez az út is nagy vizválasztó volt nekem... flasheltem egy (8-)-t... hatalmas örömmel töltött el.... Innen átmentünk az Aranykorhoz... Gabó próbálgatta. Sajnos még nem adja neki...de szerintem hamarosan megmászásnak örülhetünk. Régóta szemeztem egy úttal a sáros falon... Cserginc névre hallgat...a teteje egy áthajló és 7esre értékelik... Már jócskán besötétedett amikor fejlámpával indultam meg rajta... simán ment az áthajló rászig, de ott nem tudtam megakasztani az utolsót...itt is az előző köztes már a talpad alatt van, te meg próbálod bevarázsolni a köztest... de végül sikerült megtalálnom a helyes poziciót...onnan meg már nem tudtam elrontani, hiába voltam már nagyon fáradt. Nagy napvolt a keddi... megmászások napja... Még sötétben nyomott mindenki egy Mohát vagy egy Zergevadász... ki hogy érezte, csak úgy edzésképpen... majd elindultunk haza... Rengeteg rókátláttunk az úton..egyet majdnem sikerült is kilapitani, de szerencsére megúszta... Hamar hazaértünk... mindenki elégedetten tért nyugovóra... Fidi voltam Üdw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése