2012. június 18., hétfő

Ausztria/Adlitz/Sportmászó szekció

Péntek délután kisebb csúszással indultunk Raxx-ra. 2 autóval, heten vágtunk neki a tripnek. Andris autójában Réka, Bálint, Gabó, temészetesen az autó tulajdonosa, valamint jómagam foglaltunk helyet, Mig a másik autóbban Levi és lánya, Panna utaztak. Egy Citroen berlingoval jöttek... igy minden cucc hozzájuk került (köszönjük Levi!!!). Este 11 után értünk ki, ahol a parkoló is és a kemping is csúcsra volt járatva. Természetesen igy is sikerült megtalálnunk a legelitebb helyet a patak mellett. Hárman úgy döntöttünk, hogy nem kell nekünk sátor... igy a szabad ég alatt tértünk nyugovóra egy-két sziverősitő után. Reggel viszonylag korán keltünk. Levi a két lánnyal elment nagyfalazni, majd Andrisék is ez tették, miután kidobtak minket a sportmászó szektorban. Bálinttal örömmel tapasztaltuk, hogy rengeteg magyar van a falnál. Elsőre Lenkével és barátjával találkoztunk... Eddig csak látásból ismertem őket, de rá kellett jönnöm hogy nagyon szimpatikus kedves emberek.
Egy bemelegitő út után Bálint másodikra kimászott egy rövidebb 7b-t, majd szitén 2nd Go-ra egy 7c-t is.Én az Existential minimum nevezetű utat tűztem ki célul.
Beközteseltem... majd konstatáltam hogy ez egy nagyon kemény 7a út. Eddig ekkora
áthajlót soha nem másztam még... körülbelül 16-18 méteren 6-7 métert hajlik át. Az alján nehezebb, aztán már "csak" erővel kell birni. Vagyis kellett volna, de nem birtam... de össze volt rakva...gondoltam majd a következő nap. Bálint még nagy gyorsan, ezt is másodikra megmászta, majd mivel Gabóék (a kocsival) elmentek nagyfalazni, gyalog indultunk vissza a kempingbe (17 km).
Gondoltuk majd valaki csak felvesz... 5 km megtétele, és a 10 autó elhaladta után egy idősebb osztrák házaspár megszánt minket és levittek teljesen a kempinghez...pedig nem is arra volt dolguk.
Bálinttal egész úton beszélgettek... én német nyelvtudás hiján csak mosolyogtam... és örültem hogy még aznap hazakeveredünk. Fél7re értünk vissza az alaptáborba... ekkor még a völgyben is 25 fok volt.... napközben 30-35.
Kajálás, fürdés a 10 fokos patakban, majd alváshoz készülődtünk... Gabóék sötétedéskor értek vissza kalados útjukból, de ez a történet egy külön bejegyzést érdemel majd.

Másnap reggel kényelmesen keltünk, és csak 11 re értünk fel Adlitzba. Levi a lányokkal városnézést terveztek, Andrisék pihneték az előző napi fáradalmakat, igy nem másztak.
Bálint ráment egy 7a+ra, de sajnos nem sikerült neki az OS kisérlet. Én kétszer próbáltam a projektemet, de nem jött össze... viszont a második próba igéretesen nézett ki... sebaj... augusztusban meg lesz büntetve...
Napközben mégtöbb magyar érkezett... szinte az egész szektort mi uraltuk... De mi hamarabb hazaindultunk, majd Sopronban ettünk egy jó pizzát...nagyon finom volt és bőséges... rosszullétig ettem magam...
Este 10 re értünk fehérvárra... Bálint már nem tudott hazamenni, igy nálam aludt... éjfélig beszélgettünk, majd elalvás, mert reggel 6 tól már itt ülök a munkahelyemen nem éppenséggel kipihenve... Összességében jó kis túra volt...valamint olcsóbb mint vártuk...
Igy legközelebb is megyünk valamerre.








Képek:








































Fidi voltam


Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése