2012. június 12., kedd

Egy eseménydús hét krónikája

Eljött a szabadhét... kezdett kirajzolódni a program, bár ilyenkor még minden képlékeny. A fix az csak a hétvége volt, de ne szaladjunk még igy előre.
A hétfő délelőtt mászásra volt itélve, mivel délutántól esőt mondott... Tündivel kimentünk Csókakőre. Itt a tervek szerint megmászom a krokodil direktet (7a). Annyira meleg és fülledt volt az idő, hogy le is mondtam róla. Beszereltem, majd TR átmozogtam az utat, de a rejbungról lefolytam, egyszerűen nem tudtam megfogni.
Mindegy, azért megpucoltam és a közteseket is bennehagytam. Ezekután Tündi mászta a krokodilt. Szerintem simán menne neki szeptember környékén a megmászás is.
Ekkor gondoltam egyet, majd lehúztam a kötelet...megpróbálom...mi baj lehet?! Nagyon simán jutottam el a kunsztig, majd ott meglepő módon minden a terv szerint ment...igy sikerült megmászni az utat.... szerintem én lepődtem meg a legjobban ezen, hogy ilyen időben sikerült. Még másztunk pár utat, aztán hulla fáradtan hazatértünk.

Következő mászósnapra a szerdát választottuk, amikoris Gabó szabadnapot vett ki, igy Tündivel hárman vágtunk neki a tardosi útnak. Zámolyban kicsit elidőztünk...de végülis időben értünk a bányába. Úgy mentem ki hogy megmászom a Zergevadászt, majd rámegyek a Napfekete direktre következő projektnek,
Tündi sikeresen beleülés nélkül felment a moha és páfrányon, igy legközelebb már nem fogjuk meg TR... előlbe kell próbálkoznia.
Gabó szépen összerakta a Napfekete direktet...legközelebb tuti lebünteti, ahogy maradt nekem is legközelebbre a Zergevadász, de hogy miért?! - értetlenül állok a dolog előtt azóta is. Lényeg hogy nagyon sima lett volna, de valami közbejött (pillanatnyi elmezavar - nem részletezném)....
...next time...

Pénteken délután 2 kor indultunk Miskolcra egy mászós hétvégére. Nem sokat időztünk, egyből Hámor felé vettük az irányt. Itt még tudtunk mászni 2-2 hosszabb utat. A tankcsapdát erőkar variánssal, majd az épitőtábort.
Szombat reggel Sólyomkőre indultunk, ahol az áprilisi fellépésem nem sikerült olyan fényesen... Elkezdtük mászni az utakat... megmászás most sem sikerült, de biztató jelek is voltak. Sok utat másztunk... valamint ami nagyon jó kis út volt, az a rocky horror, mely szerintem az egész hely legimpozánsabb útja, a maga plafon részével. Összeraktuk, aztán másodjára már nem sok kellett a megmászáshoz...sebaj, megyek még arrafele idén. A mászóka után hivatalosak voltunk Bodrogolasziba rokonlátogatóba. Rég jártam itt...körülbelül 8 éve. Hatalmas, 20 literes bográcsossal, finom borokkal és rengeteg süteménnyel vártak minket. Este fél 12ig élveztük a vendégszeretetet, majd hazafele vettük az irányt. Hajnal egy körül értünk Miskolcra, ahol egy kis ejtőzés után el is aludtunk.
Reggel már romokban ébredtünk. Fehérkőre akartunk emnni... el is indultunk, de félúton leszakadt az ég, igy jobbnak láttuk a hámori csapatást. Volt itt bulder meg miegymás, de nagyon nem voltunk már a helyzet magaslatán, igy egy ebéd után fehérvárra indultunk...

Tartalmas hetet tudunk magunk mögött... a következő hétvége is hasonló élményeket tartogat ?!Ausztriában?!

Képek a Zemplénből:





Fidi voltam
Üdvözlet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése