2012. június 22., péntek

Csodás csókai csapatások

Kedden Csókakő felé vettük az irányt, mint szokásunk a szürke hétköznapokban.
Heni, Bölény, Kis-bölény, és Gabó voltak az utitársaim. Meglepve láttuk a parkolóba érvén, hogy a magyar gárda tagjai őrzik a hétvégén felavatott Horthy szobrot.  Volt egy kis affér is amit most nem részleteznék.
Szóval felértünk a falhoz.... bemelegités, a Kétkaroson(7+)... a köztesek bennmaradtak a Kulcsosban (6+), hogy a Bölény család ostromolja. Nagyon elszántak voltak mind a ketten, de ezen a napon sajnos a megmászás elmaradt... Látszott hogy már nem sok kell nekik...talán egy kis plusz akarat vagy valami hasonló.
Gabó beközteselte a Proletárt(8-), hogy abból a standból a  Mózest (7b/7b+?) projektelje. Nekem a Proletár maradt hogy megmásszam... Első nekifutásra sajnos a tetejéből, a kunsztból kiestem... de másodikra már akaszthattam a standláncot...
Elfáradva tértünk haza 10 óra magasságában...
Folytatás csütörtökön...


...Eljött a csütörtök... Ismét öten mentünk, csak most a Kis-bölény helyett Hi-tech Gabi tartott velünk.
nekem ismét egy megmászás... a Madárdepressziót (7) sikerült pipálni... de az egész napban nem ez volt a lényeg...

Gabó clean mászta a Kulcsost (6+)...Heni is rápróbált az útra...de miaz hogy rápróbált?! Felsétált rajta...olyan simán ment neki... jó volt nézni. Gondolom Bölénynek ennyi kellett... ez a plusz amit előzőleg irtam. Határon de sikerült megmásznia az utat... Jobb formában van és erősebb, mint "az előző életében"...
Gratulálok itt is, nem csak személyesen...igy tovább. A motivációtok példaértékű lehetne mindenkinek.
Vajon lesz tetoválás az út tiszteletére?! kiváncsian várjuk!

Remélem sok hasonló délutánt fogunk még együtt mászni akár Csókakőn, akár bárhol a világban!!

Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése