2010. augusztus 29., vasárnap

Áldjon meg a Csatkai Szűz Mária !


Sziasztok!

A hétvégén Bölény testvéremmel Kis-gerecse felé vettük az irányt! Az idő nem sok jóval kecsegtetett, de az elszántságunk erős volt, és a hitünk is, ami meg is hozta gyümölcsét.
Szombat 11.00 Béci kopog, Felkapjuk a cuccokat és megindulunk Tatabánya irányába.

Útközben megbeszéljük, hogy biztos ami biztos felmegyünk egyet boulderezni a barlangba, nehogy a szombati nap mászás nélkül teljen el! (Sajnos péntek délutántól egészen szombat 11.00-ig szakadt az eső, ebből arra következtettünk, hogy az összes szikla vizes lesz...) Tehát felmentünk a barlangba, leraktuk a matracot, elkezdtem mászni a kis haránt bal oldalán, amikor ránk szakadt az ég...:( Behúzódtunk a barlangba, ahol szinte minden nyirkos és vizes volt...Néhány gyenge próba után visszahúztuk utcai cipőnket és visszamentünk a kocsihoz... Töprengtünk-töprengtünk na most mi legyen? Erre én! Mi lenne? Menjünk Geribe, holnapra fasza időt mondanak, max ma nem mászunk, na és!? Nem kellett sokat győzködni Bölényt, percekkel később már Bajnán a Vadász étteremben kortyolgattuk, jól megérdemelt Capuccinonkat.

A gerecsei parkolóhoz érve azt a döntést hoztuk, hogy a cuccok javát egyenlőre hagyjuk lent, csak némi mászócuccot és 1 kötelet vigyünk fel, hátha a Teri mászható... Mikor felértünk, csodálkozva néztünk egymásra, amint megláttuk a falakat, amik egytől egyig csont szárazak voltak! Hatalmas örömmámor, és gyorsan bele is vágtunk a közepébe. A 23 karátos udvarban kezdtünk... Másztunk néhány utat,(Bölény emlékezeteset alkotott a 23 karátos nevű útban(fotó később)) majd ezt követően az eső fal felé vettük az irányt. Itt már egy egész szép kis társaság fogadott minket. Mindenki mosolygós korrekt arc, ahogy ezt már kis-geribe megszoktuk... Kis várakozást követően beszálltam a Teribe.( ez volt az első próbám előlbe) Nagy örömömre sikerült felvinnem a kötelet, a kunszot is simán vettem, de sajnos többször bele ültem az útba...Az állóképességemen és a pszihémen még van mit csiszolni... No mind1, nagy a lelkesedés, így gondoltam nyomok még valami utat... Fél füllel hallottam, hogy vmi portland akármi, nevü utat sokan másznak a trapézfalon, ami hasonló nehézségű mint a teri. Belementem, és az standoló fogás alatti cseppkőig jutottam!:( Egyszerűen nem jöttem rá, hogy a fenébe fogom meg azt a ***** fogást!:( Vagy 10-15 zakó, de semmi... Már teljesen el voltam keseredve, mikor Bubb Feri az Ekeke alól felszólt! "Ha sikerült megmásznod, majd másznék én is egyet az útba. Azzal a lendülettel jöttem is le, és adtam át a kötelet Ferinek, aki simán felrongyolt az úton... Sajnos időközbe erősen sötétedett, így nem láttam pontosan, hogy is csinálta meg a tetejét, de azért vmivel okosabb lettem. No sebaj majd legközelebb...

Ezzel befejeztük az aznapi mászást, és megindultunk a parkolóba a maradék motyóért(sátor, hálózsák stb...)Az éjszakát a napos udvar előtti tisztáson a tűzrakó mellett töltöttük. Kellemes, de igen hűvös éjszakánk volt. Én laza nyáriasan a 10 fokos hálózsákom hoztam, amit az éjszaka 2. felében meg is bántam, mert csak kutyapózban, teljesen összekuporodva, tudtam átvészelni.

8-kor keltünk és 9 óra körül már a napos udvart ostromoltuk. Másztunk kb 4 utat, majd összeszedtük a motyónkat és visszatértünk az Eső fal alá... Itt újból a Terit másztam, de ismét bele kellett üljek. Sajnos az a hülye ötletem támadt, hogy megmászom még1szer felsővel. Na ez az amit nem kellett volna. Időközben húsig lehámlott bőrrel igen fájdalmasnak tűntek még a legjobb fogások is!:( Azért csak csak sikerült kiszerelnem a közteseket... Időközben sokan befutottak a tegnapi arcok közül, velük jött fel Izer Bálint is az egyik társblogunk (überhang) szerkesztője. Jót beszélgettünk, kiveséztük Kő-árok és Csókakő útjait, majd elköszöntünk mindenkitől. Bölénnyel a 23 karátos felé vettük az irányt, egy kis levezető élménymászás következett. Másztunk még 3-4 utat, majd go home!

Szerintem egy nagyon jó hétvége volt... Jó idő, korrekt arcok és nagyszerű mászások... Mi kell még?:) Remélem jövő hétvégémet ismét itt tölthetem...

Ja és még vmi: A hétvége szlogenje: "Áldjon meg a csatkai Szűz Mária " by: Rezső úr

http://www.youtube.com/watch?v=z1RuOjsRY_g&feature=related

1 megjegyzés: