2010. augusztus 3., kedd

Zellerwand, egy új hely

Elnéztünk egy új helyre. Zellerwand a hely neve. Eléggé szimpatikus volt. Camping az alján,kis tóval. És ami nem elhanyagolható,hogy eléggé az Bayoralpok szívében van. Körben 1700-1900 méteres hegyek. Amitől a mászás élménye egyenesen pazar. A fal magassága kb.80 m és szélességének több száz métert, és 159 (76db 6-7ig,65db 8-10)utat ír.(a többi16db-1-5ig) 9 szektorra van bontva. Szinte mindegyik szektorban van 9- és 10-. Amiért megéri idejönni az a kilátás és a 28 méteres 10- és a 36 méteres 9-. Ja meg a fasza áthajlások! :)Egyetlen bökkenő talán,hogy febr.15-juni.30.-ig minden második kötélhossz le van tiltva. Talán a kotlás miatt. Ez a középső, ez a felső,
és ez az alsó falrész.

Fal fekvése egészen kedvező a napsütésnek,hiszen délkeleti.
Sok utat sajnos nem másztam. Mert vagy megviselt a 4-5 óra alvás,vagy csak simán szar voltam. Szerelmem az előbbi miatt kihagyta a mászás örömét.
Kicsit talán nehezebbek mint az idáig megszokott utak,de ..... Majd lesz még rá alkalmam. Szóval másztam egy illetve két 20 méteres 7--t,egy 10 méteres 8-t ?,végül egy 25 méteres 7+-t?. A kérdőjel betudható az út nehézségének, és kimászási technikának is.És a kilátás az egyik irányba. A tó a camping része.a
Ja és ígértem egy filmet. Nem csináltam még soha boulder kunsztot,de remélem,hogy megközelíti a besorolásom a tényleges értéket. Sajnos nem tudtam/és nem tudok tanácsot kérni senkitől a besorolásra,mivel ezt IS mászni kell. Utána osztályozni. Pár egy mozdulatos V10 után(amit a neten néztem(HIBA)) gondoltam ezt egy V9?nek. Lehet erősebb ill gyengébb is. Szóval ilyen:



Ha nem nyitja meg,akkor a Youtubon megtalálható Flintsbach V9 név alatt.

2 megjegyzés:

  1. mi ez a vágás?! :D a mozdulatok között egy kis hatásszünet.... meg lett egybe az út? :D:D:D

    hehehe

    mikor jössz te hülye?!

    VálaszTörlés
  2. meghát.ja és sajna,de már voltam. Eléggé zsír volt. Hívtak mászni,de képtelen voltam rá. :)

    VálaszTörlés