2010. augusztus 22., vasárnap

Újra itthon!

Miután visszatértem a 2 hetes horvát mászókából, továbbra is csillapíthatatlanul égett bennem a vágy! Mászni akarok!!!
Így a hétfői pihenést egy keddi és egy csütörtöki csókakő követte... Örömmel tapasztaltam, hogy az állóképességem látványosan erősödött...( köszönhető a 40 méteres utaknak) Ezen felbuzdulva a hosszú hétvégét Tardoson és kis-geriben akartam eltölteni. Így is lett...:) Pénteken Zitával csapattuk Tardoson, szombaton pedig a bölénycsaláddal és kis csapatunk új tagjával Andrissal másztunk szintén Tardoson. Ezzel a két nappal is tökéletesen megvoltam elégedve, ha nem is történt semmi komolyabb megmászás, minden útban észrevettem, hogy sokkal nyugodtabban mozgok, és sokkal jobban is bírom...A szombat estét nem akartam a civilizált világban tölteni, így kint maradtam a malom-völgyben egy éjszakára. Másnap mászópartner híján kénytelen voltam a boulderezés mellett dönteni. A délelőttöm azzal telt, hogy az Oszi álltal részeletesen leírt gerecsei boulder helyet megkeressem. Sajnos az expedíció nem járt sikerrel. Maradt hát Kis- geri... Egy kellemes boulderezés után már semmi bőr nem maradt az újjaim végén, de még mindig ezt súgta egy hang:" Ez még nem elég, az alkarod még nem durrant szét!" Gondolkodtam-gondolkodtam és az az ötletem támadt, hogy hazafelé benézek Tatabányára a barlangba, úgy is régen jártam már ott, ráadásul erre a célra tökéletes. Megmásztam az oly rég mászott útjainkat, majd haza felé vettem az irányt.
Végre úgy érzem, ennyi egyenlőre elég, de ne essünk kétségbe jövő hét egy újabb hét és újabb mászások... Kedden jön Gabikácska uncsitesója... Meglátogatjuk csókakőt. Valamelyik nap le akarunk menni Battara meglátogatni a testvér egyesület tagjait(mászás az új termükben) Csütörtökön jó lenne ismét mászni egy jót valahol, a hétvégét pedig ismét Tardoson, illetve geribe szeretném eltölteni... A hétvégi program még nem teljesen tiszta, de úgy néz ki egyenlőre bölénnyel ketten vagyunk. Ha valaki akar jönni lehet jelentkezni Nálam...

Üdv: Gabó

2 megjegyzés:

  1. kedd és csütörtök nekem jó... lehet jön kedden Dani is... Veszprémbe lesz és leugrik egy jó kis csókára.

    VálaszTörlés
  2. A Pénteki csapatást inkább csak egyes számban írnám..:) Én csak próbálkozom. A hétvége jó lehet!
    Z

    VálaszTörlés