2011. július 17., vasárnap

Steinplatte falai között

Meglátások: a falban,
a fal előtt

Úgy gondoltuk,a hétvégét végre egy nagyfalas morzsával fejezzük be.
Elmentünk hát Steinplatte nevű csodához. Nézegettem az utakat,egyeztettem Marcoval. Ő még nem mászott több kh s utat,gondoltam majd most elkezdhetjük.
Választásom egy 7+ os 190m es 8 khs Wallfahrt-ra esett. 1 kh 7+,1 rész 7,1 rész 7-,a többi 6 és 6+. 1999 ből.
Az időjárás átszervezte eme szép túrát. Így maradtunk egy 3 khs 7 nél. Megbeszéltük,ha jól megy akkor tovább megyünk egy 3 khs ba. Ami akár lehetne a túra vége is.
Felértünk a sziklához,kifizettük az út díjjat 8 Eur,majd elkezdtük belőni az utakat. Nevek nincsenek felírva,csak a sport utakhoz. Találtam egy bevágást,két szikla között,bokron át,elvileg ez lesz a beszálló. 1 óra keresés után. Délutánra esőt mondott. Még jó hogy csak így szórjuk az időnket.
Így is volt. Gyors pakolás és elkezdés következett. Első kh t már jól elbasztam,hiszen a térkép lennt maradt. Az útból végül is lett egy elég ócsmány 6-,aminek a végén volt egy két szikla közötti átugrás. Szikláról bokorba.
Majd visszaereszkedés. Lefelé mezítláb csapattam .
Minek lett egy eredménye. Elhagytam az egy hónapos mászócipőm. Ilyet. De csak az egyik felét.
Ráraktam az expresszre,és a cipő sarok hevedere miatt nem zárt a nyelv. Én meg nem néztem,csak a végeredményt.
Mondhatom,jól élek. Hiszen havonta szponzorálom magam cipővel. Így lehet mászni! Ja és kimentem mászni,de elhagytam a MÁSZÓCIPŐM!
Legalább megismerkedtem egy újabb fallal és struktúrájával.
Az eső pont megjött mire pakoltunk,így hálát adtam az istennek,hogy nem szálltunk be a 8 khsba,mert talán a víz vert volna le minket a falról. Szó szerint!

Kilátások: Lofergebirge
Wilder Kaiser,tőle jobbra a Zahmer Kaiser,köztük meg a Kohlalm Tal

Rálátások: Steinplatte Ost( egy része)

Zentral jobb széleez meg az utunk lett volna( a jobb széle a képnek)

1. nagyon csecse - sok sikert a next action-höz - az útkeresés nagy feladat, ismeretlen helyen sokszor nehezebb mint a mászás maga + ha a lejövet is :D na az jóóó :D