2011. november 7., hétfő

Bajót, Gesztes, Überales

Kis kitérő a Vértesben:



Az a bizonyos 8- :


Fidi a 7+ban:



Gabó a 7+ban:


Bajóti kilátás:


Black out:


Fekete szombat:




Hazatérvén szlovéniából éreztünk némi fáradtságot, de előre lefixáltuk, hogy a hétvégén csapatás lesz.
Szombaton Bajótot céloztuk meg...sosem voltam még ott. a nagy-falat vettük célba először, ahol 6-os utakon melegitettünk... A Fekete szombat nagyon gyönyörű út...igazi táblamászás, de az út kunsztja, hogy tudsz e standolni vagy nem... hát tudtunk, de úgy hogy rámartunk a standra... 6os út, de ez van...sajnálom, majd legközelebb.
utána következett a Cassiopeia. 30 méter az út... 5-6 méteres köztestávokkal..ami igazán pszihés, nem is vállaltam...nem éreztem magam a top-on... Gabó szépen kitolta.
Gondoltam hogy nézzük meg a barlangot... Ilyen gyönyörű helyen talán nem is voltam még. A jankovitch barlang olyan mintha egy vulkán belsejében lennék. Kicsit olyan mintha finale-ban volnék... gondoltuk, hogy ez is lesz a cime a bejegyzésnek. Itt másztunk egy 7+ utat, majd Gabó ráment egy 8--ra, ahol 12 méteren volt az első akasztás... a második meg vagy 7 méterrel felette...majd innen runout a standig.
továbbálltunk az utak megmászása után... irány a hátsó falrész!!
gyönyörű reibung táblák. Rá is mentünk egy 8--ra... nekem nem adta... de Gabó másodikra szépen mászta.
Megbeszéltük hogy visszatérünk még ide, nagyon bejött a hely.

Vasárnap reggel 9kor, hárman indultunk gesztesre... Tündi, Gabó és én. nagyon nagy terveim voltak a tojás-falon. Kényelmesbe voltunk... 10:30 kor kezdtünk el csak mászni. egy 7--al melegitettünk. Tündi a hátsó reibung táblát onsightolta. Gabó próbálta a Stop shop(7+) trad stilusban. Itt elég érdekes doglok történtek, amiket nem részleteznék...szerintem a videóból kiderül, lényeg hogy nem lett megmászás... Majd az utat másodjára lebüntettem "normál" stilusban.... Jött ismét Gabó tradban... Siker!!! és megkönnyebbülés .
Jöhetett a nap projektje számomra... Libresse (8-/8). Elsőre átmozogtam TR, majd előlben is sikerült megmásznom... nagy öröm volt. A két kis perem annyira tartott, hogy talán még lógni is tudtam volna rajtuk.
Ezekután Tündi megmászta a Torrente-t (6+). majd zárásként Gabó oszi új útjára ment rá (8-). Simán mászta.

A nap végén megbeszéltük hogy nagyon jó napot zártunk.. Legközelebb jöhet a Cápa :)



Fidi voltam

Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése