2011. november 3., csütörtök

Kotecniki portyázások

Történt az eset, hogy kitaláltuk...induljunk meg a szlovéniai Kotecnikbe. Csabi mikrobuszával volt menés... reggel 6ra voltak fehérváron Krisszel. Beszállás, kávé, lángos és irány Veszprém, ahol Pisti csatlakozott hozzánk. Hatalmas sztorizások közepette érkeztünk meg a hőn szeretett kis faluba. Az idő hideg és nyirkos... szakadt a köd, felhőbe burkolózott a völgy. A falhoz érvén nem lettünk boldogabbak... minden fal teljesen el volt ázva, így a barlanghoz siettünk, de itt sem fogadott minket jobb látvány.
Gabóval hátramentünk hogy keressünk száraz falfelüleletet... egészen a J - szektorig kellett túrázni, de mivel midnen oké volt visszamentünk a többiekért, és 3-4 utat tudtunk mászni.
Este csapatépítő "bulit" tartottunk, ami iszogatásban és beszélgetésben zajlott, majd 10 körül lefekvés.
Másnap az A-falat vettük célba, ahol a hosszabb, 30 méteres utak voltak porondon. Tökéletes nap volt számomra, mert ritka lehetőség nyílik ilyen hosszú, függőleges táblán másznunk.
6a - 6a+ nehézségekben másztunk, majd volt aki ráment egy 7a útra is, ami 2 kunsztból állt...az elején és a végén. Ekkor Pisti tudta csak lebüntetni az utat. Fáradtan tértünk vissza a pajtába, majd a háziakhoz benéztünk 1-2 sörre és páleszra... kicsit ismerkedtünk velük. Nagyon kedvesek voltak...hoztak süteményeket, ami jól esett a vacsora után.
A reggeli kelés nem ment mindenkinek akadálymentesen az előző esti dorbézolás miatt... de nekem nem volt bajom (gondolom a jó levegő miatt). Fitten keltem...gyors reggeli és indulás a falhoz.
Gabó bemelegitésnek kimászott egy szép repedést trad stilusban 6a+ nehézségben, mi Csabival egy 6b repedést ostromoltunk. Pisti természetesen erősebbre vágyott, igy belement egy 7a+ útba, amit összerakott és meg is mászott a kifejezetten nehéz bulder kunszt ellenére.
Majd jött a Varienta Super Sira nevezetű út (7a), melyet gondoltam megnézek TR. Annyira könnyen ment a kunszt rész, hogy még egy átmozgás (teljes összerakás) után a megmászás mellett döntöttem, de előtte Gabó másodjára simán mászta. Én következtem...éreztem hogy meglehet... nehéz volt ezt tudatositani...ideges lettem, nem hittem, hogy iylen állapotban meg lehet csapni, de csak az indulásig volt érezhető mindez. Pontos légzéssel, és a lentről jövő biztatással sikerült...első 8as utam....nagyon örültem neki. Csabi is lebüntette az utat flash-re... nagyon kemény az "öreg"...le a kalappal.
Nap végén még Pisti lebüntet egy 7a+ utat, míg Kriszék hátul próbálkoznak. Bennem a megmászás után tombol az endorfin... teljes eufóriában rohangálok fel és alá, képtelen lennék már egy 4 es utat is mászni.
Este kis pálinkázás, sörözés... nem mohóba, nem butába, csak éppen hogy üssön :)
Reggel ismét az A-fal volt a cél, ahol Csabi volt a nap hőse...a Pisti által mászott 7a utat ismételte.

Nagyon jó mászó trip volt. örültem hogy a két battai srácot megismerhettem. Nagyon jó 4 napot töltöttünk kint... Mindenki szivesen visszatérne ide, ahogy már tervezzük is.
Végezetül pár kép:


Pisti a 7a+ ban
 Varienta Super Sira (7a)
 Házibuli :)
Úrba...üvegpohárba
reggelbe, fázósba, kávézósba
Csapatósba
 Szállás
művészibe
 Szállás kivülről
 Varienta Super Sira (7a) kunszt
 Csabi
 Krisz
 alig ködben a völgy:

1 megjegyzés:

  1. Fasza. Viszont szerintem nem a levegő miatt,hanem az alkoholista mivoltod tehet a jó ébredésedről.:)
    A képek is zsírok!

    VálaszTörlés