2011. november 7., hétfő

Gabó és a Stop shop Várgesztesen (Trad)

3 megjegyzés:

  1. Hááááááát! Ami kimaradt az elég fasza!!! Kicsit vártam,h mi lesz a vége.....Máskor egy esést szeretnénk. :)

    VálaszTörlés
  2. én őszinte leszek... gabi az egész videó nem tetszik..! komolyan! gabó nagyon jól mászik küzd, ez át jön, eznem plasztik... de bevágni ezt az amúgy szép zenét egy mászósvideóba, ...áhh trabgédia

    VISZONT

    a videó a kimaradt rész után kezdődik..!!!! hát az kész!
    - fasz tudja,
    -gyerünk nyugi levegő
    - baj van!!! :D
    -oda meletted ki tudsz akasztani, van egy őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő.........................................fél óra szünet....................................nitt






    hahaha

    VálaszTörlés
  3. Barni: Azért nem volt esés, mert akkor másztam először ékekkel az utat és egyáltalán nem bíztam meg az ékeimbe. Ezért is volt halálfélelmem, mikor fent megtorpanok és beparázok.

    Bálint: A zenét Én választottam, ahogy Te is mondod ez egy nagyon szép zene, pontosan ezért!:) Az, hogy beillik-e egy mászós videó alá, az egy másik kérdés... :) Mind1, ez van, ezt kell szeretni! :)

    Na csáóó

    VálaszTörlés