2012. február 1., szerda

Egy kis Ördög-árok

Íme a köteles utak:



Van fogás rendesen:

Évi boulder:




Talán a top:?



Minden megfagyva:


klettersteig:)


Megálltunk teázni:


Józsi Barát:


Ebéd szünet:


Gyuszkó szúrja:



Pisti:


Tekeredés:




Szombat reggel Gyuszkóval, Gabival és egy nagy adag lelkesedéssel indultunk el az Ördög-árokba boulderezni. Mikor oda értünk a káprázatos napsütés ellenére dermesztő hideg fogadott minket. Ez persze nem szegte a kedvünket, sőt! Pisti mottójával nyugtattuk magunkat: "Ezeket a peremeket csak mínuszokban lehet igazán betartani..." Gyors cuccolás, majd irány a völgy.

Először a bitzkrieg-hez megyünk le, Pisti itt próbálgatja az ülő startos variánst. Mi bemelegítünk, (2 db 6aval) majd egy sikertelen 7a próbálgatása után együtt, megyünk fel a fenti tömbökhöz. Eddigre már mindannyian bemelegszünk és nem érezzük a fagy okozta fájdalmakat. Fent egy 6a és egy 6b következik. Kicsi pihenés követően lemegyünk a lowriderhez. Itt Gyuszkó sikeresen megmássza a tantestületit (6b+), én pedig a Tóth ***** nemtommit (7A). Ezután a Józsi Barátot próbálgatom, ami szintén egész jól megy, de a top fogásból végül sajnos kicsúszok. Pisti sorra darálja a 7A-kat a legkisebb erőlködés nélkül. :) Miután mindenki lemássza az utolsó réteg bőrt az ujjairól visszamegyünk a kocsikhoz és gyors búcsúzkodás után haza megyünk.

Azt hsizem mindenki nevében elmondhatom, hogy egy fantasztikus napot töltöttünk együtt, és még visszatérünk ide ...:)

Másnap:

Nem váratott sokáig a visszatérésem, ugyanis másnap Évivel jöttem le az árokba, hogy egy kellemes kiránduljunk és boulderezzünk.

Először felmentünk a Józsi baráthoz, ahol Bencével és Balázzsal találkoztunk. Ledobtam a matracom, (Természetesen felajánlottam használatra.) és lementünk körbejárni az árkot. Az árok, mint mindig gyönyörű volt, meglepődve tapasztaltam, hogy az ördög gátnál kisebb klettersteig-et építettek ki.:)

Miután visszatértünk a tömbünkhöz, Bencéék már összepakolósba voltak. Ittunk egy pálinkát, majd elbúcsúztunk. Én újból ostromolni kezdtem a Józsi Barátot, de a próbák gyötrelmesek voltak. Hamar beláttam, hogy 2 nap ördög árok egymás után sok lesz egyenlőre Nekem... Hirtelen ötlettől vezérelve már a Tantestületit próbálom összerakni. Elég hamar összerakom és talán ki is mászom.? Nem vagyok biztos benne hol a vége, így újból rámegyek. Talán a 2 próba nem kellett volna, mert sikerül a jobbos kulcsfogást kitörnöm és majdnem a völgy aljáig bukfenceznem. :) Hála istennek nem lett semmi bajom... Ezután Évi következik. Lemegyünk az Ozsváth toronyhoz, ahol Ő is megismerkedik a boulderezés rejtelmeivel!:) Ügyesen veszi az akadályokat, és a megfagyáson is hamar túl teszi magát!:) Ezután visszatérünk a kocsihoz, és kellően elfáradva indulunk haza...

Más:

Elkészült a suli fal (Európa legszebb útjaival és legdurvább boulder falával.:)
Ezúton is köszönöm mindenkinek aki részt vett az építésben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése