2012. február 27., hétfő

Hazaérkezés után...

Péntek este 10 körül, 18 óra utazás után hazaérkeztem fehérvárra.
Reggel ébredés, mosás, kocsi összekaparás, fodrász, stb... Majd elmentem megnézni a farsangi mászóversenyt a Redrockba. Rájöttem, ha már ott vagyok mászhatnék is egyet... mi baj lehet. 12 kunszt 1 óra alatt. Hát mit mondjak... a kunsztok nagyon brutálisak voltak, de összességében tetszett a verseny. Első helyen a battai Drusza 2. helyen Axel végzett.
Este egy kis iszogatással zárult a móka... csapravertek egy hordó sört.. Én 4 korsóval tettem magamévá.



Vasárnap reggel útnakindultunk Várgesztesre, ahol hatalmas megmászásokat vártunk magunktól. Az utazókeret: Tündi, Gabó valamint jómagam... Később Bölény és Heni is csatlakoztak. Borzasztó hideg és szél fogadott minket. Másztunk két bemelegitő utat, majd leszakadt a hó, a jég, és az eső. Jobbnak láttuk továbbállni. Beültünk a Krisztina cukrászdába egy kis sütizésre, és beszélgettünk, majd irány haza.

Hazaérkezésem után váratlanul aktivan tellt el a hétvége...

Fidi voltam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése