2012. február 20., hétfő

Őrületes hajtás

Kemény napokon, sőt mondhatni lassan, hogy heteken vagyunk túl. a munkák keményebb része készen van... a házon már csak a belső munkálatok vannak hátra. Minden nap a szó szoros értelmében tonnákat mozgattunk meg, majd levezetésnek betonoztunk. Külsőre minden patent.
Sokat játszunk Cappy kutyával is... mindig egy ilyen kutyára vágytam, hogy mikor eldobom a botot visszahozza. Napjában ezerszer is akár, sosem unja meg. A másik elfoglaltsága, hogy lemegy a partra és ugatja, harapja a hullámokat. Nem értjük, hogy miért jó ez, de biztos ő sem érti minden cselekedetünket (sőt néha még mi sem a magunkét).

Kiszemeltem egy utat... A neve Maestral. Andris sem mászta még ezt az utat. A nehézsége 7a, de én egy + jelet is nyugodtan odaírnék, és ezzel nem vagyok egyedül. Tegnapi nap kezdtük el projektelni, dobtunk rá jó pár próbát, de nem adta be. Ma ismét egész nap ezt csapattuk. 6 próba volt rá fejenként, de sajnos nem sikerült, pedig elég közel járunk hozzá.
Így szeretek mászni amikor egyetlen dolog jár az eszemben... a következő pár mozdulat ... az esés sem zavar és mozdulatból esek ki nem a para húz le. Még szerintem 1 vagy 2 napot tudunk mászni, remélem beakad. Életem legjobb formájában érzem magam... --- és Bálint poénkodhatsz de ezek a melók igen is hozzák az erőt és a kitartást ---

A haza felé vezető utam simának ígérkezik, mivel Miro megy Dovjebe és Zágrábig elvisz, ahonnan már megvan a jegyem fehérvárra. Annyi hogy nem szombaton megyek hanem csütörtökön, de igy legalább lesz időm pihenni és pénteken elmenni a suliba mászni egyet, meg akár a hétvégén gesztesre, habár nem tudom milyen idő van otthon.

Végezetül pár képet feltöltök ide:

Eldurranás

Cappy is csapatja, mint mindig

We love it

Az út

Csontmalom

1 megjegyzés:

  1. Tooooooooooooooooooold ki bazzzeeeeeeeeeeeeeeg.
    Addig haza ne gyere!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés