2012. február 26., vasárnap

Idei első


Idei első hatalmas semmi.........
Igaz,hogy ez volt az idei első kinti,de nem ezt vártam magamtól. Lehet,a közel kétórás felmenet és nyomtaposás kivett. Lehet, a hamar kihűlés az oka,és lehet,hogy csak szar voltam.
A lényeg, hárman voltunk,Patrick,Marc és én. Patrick egyet én két utat próbáltam.
Amit ő az egy 8a+,Weisse wunder. Ez egy elég erős 8a+. Schleier féle,máshol megkérnék a 8b t érte. Ennek az alsó 5-6 akasztását én is próbáltam. A második akasztás után már bajok vannak,majd egy szép nagy fogásos rész,utána ujjlukak a végéig. Alul a 7. akasztásig kb 50 fokos,a teteje meg olyan 30-35. 25m.
Utána még megnéztem az Überraschung nevű 7b t. Egész jól elfelejtettem. Egyszer próbáltam,majd Patrick a Weisse wunder t még egyszer.
Marco nem akart mászni,azt mondta hideg van. Szerintem csak szimplán szar idő volt. Eső,hideg 2 fok,hó........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése