2012. április 23., hétfő

Bajóti csapatások


Az a bizonyos bokatörő 8-as...

Vasárnap reggel 8:30 kor hárman indultunk útnak a gerecsébe, Évi, Gabó és én. Azért csak hárman, mivel Csuti Csókakőn családdal csapatta :)
A nagyfalon kezdtük el verőfényes napsütésben a mászást. Annyira meleg volt, hogy égetett a nap. Régóta vártunk már erre... "rövidgatya+félmezkó".
Évi nagyon ügyesen (régen láttam már mászni) vette sorba az utakat. 4, 4+,5,5+.
Jó látni hogy megtanulja olvasni a sziklát... nagyon szépen fejlődik.
Mi Gabóval a Fekete szombatot, majd a Tánclépések (nem tudom a pontos nevét) utakat másztuk. Gyönyörű hosszú, technikás utak.
Ez a pár út megmászása után jött a kis kajálás, napon fekvés...igzai feltöltődés volt.

Majd a párkányon másztunk még 1 utat az Évivel, megnéztük a barlangot, majd a hátsó falak felé vettük az irányt. Én igazából erre a falkészre készültem fejben...
Nagyon technikás, simulós mászást igényel, ahol szinte semmilyen fogásokon kajtatsz felfele... Szerintem ez a stilus a legszebb mászás... ezt élvetem a legjobban.

Nem indult jól... Gabó szinte összetörte magát egy 8- útban, majd én is csak vergődtem egy nem szép 7es útban.
Tudtam nem szabad hogy kedvemet vegye a dolog.. néztünk valami, ahogy Gabó mondaná táblásat. Egy 8-/8 útba kezdtünk bele, mert ilyen fogásoknál az az elmélet, hogy ha egy nehezebb út ergyább fogásaihoz szoksz, akkor a könnyebbek jobban fognak menni...

Tehát az út neve a Pókasszony (ha jól emlékszem). Tavaly szezon végén Gabó próbálkozott vele, de nem adta, mivel van benne egy 1 ujjas perem és már nem volt bőre hozzá... Én akkor bele se mertem még szállni :)
Gabó másodjára beadta, nekem is majdnem sikerült de lepattant a lábam és zakó következett... sebaj, harmadikra megmászást könyvelhettem én is.
Gabó másodjára mászott még egy 8--t. Másztunk még pár utat, amig teljesen szét nem estünk. Ágh Andrisék is befutottak az utolsó 2 órára, beszélgettünk...tervezgettük Kotechniket.

Ismét nagyon jó napot zártunk... az ilyen napokra nem kár a benzin :)

Kotechniken találkozunk
Szép időnk lesz, szóval menjünk!


Képek:
8-/8
nagyfal
tánc
messzeség
Kis köztestáv
Évi csapatja
Fidi voltam.  Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése