2012. április 30., hétfő

Őrület....

A napjaink a szokásosnál kicsit szokásosabban telnek,talán annyi különbséggel,hogy újabb és újabb lehetőségek nyílnak meg előttem,hála a rendszeres edzésnek,a csapatnak akivel csapatnak.
Voltunk ismét Luegsteinsee nél,próbáltunk ismét egy pár 7c t,talán lassan eljön az én időm is,és végre valami beakad.
Találtunk új részt a megszokott boulder helyen,Schanzenerwald ban. Új formavilág,tiszta áthajlások,highball és dyno,minden amit a szem megkíván,igazi boulder tömb, 6b-től-xxxxyyy ig ... Találtam egy elég dúrvát,talán életem legkeményebb bouldere lesz,csak még rá kell jöjjek,hogy működik. Aminek örülök,hogy itt a mittel az olyan 6b-6c között változik,de ezt már írtam,és ezek a mittelek Os re mentek. Igaz nem mini perem,hanem 3-4 ujjas peremek,de 45-70 fokos felületen,egy két zsebbel tarkítva. Utána próbáltuk a Luegsteinsee-t,de szerintem nem sok értelme volt. :) Háááát,a képek beszéljenek,és... Bálint gyere bazzeg. Nagyon fulllosssssssssssssssssssssss. :)

 Marco főbróba,


egy jó 7a,bár egyben nem lett meg,3 szor próbáltam.

SD


                                     

 és a blo(g)ck


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése