2012. május 3., csütörtök

Szlovénia kevesen, de mégis sokan

Decemberben emlitettem ezt az időpontot először... mindenkinek jó volt... 4 nap stb. Az indulást megelőző 2 napban szinte mindenki lemondta az utat, ki ilyen, ki olyan, ki érthető, ki érthetetlen dolgok miatt. Nem posztom itélkezni mások felett... mindnekinek döntsön a lelkiismerete. Lényeg a lényeg, hogy nényen vágtunk neki a túrának: Norbi, Zoli, Gabó és én. Szombat reggel 5 órási indulást céloztuk meg. 10 percet késtem, de szerintem igyis rekord idő alatt készültem el, mivel 4:30 kor keltem és még nem pakoltam semmit... kajám sem volt.

A megérkezést követően a házigazda egyből pálinkával kinált minket, majd gyors pakolás, és irány a fal. Egy kocsival Gáborék már ott voltak. A J-szektorhoz vezetett az utunk, ahol sok könnyebb utat másztunk igy első napra. Belepróbáltunk egy a kaller szerinti 6c+ útba (cista fizika). felmentem rajta de egy részt A0-val oldottam meg, és nem is láttam a kiutat belőle. Kiváncsian vártam Gabó megoldását, de nagy hirtelen ő sem jött rá... Tomcsiék mondták, hogy a mi kallerünk valószinűleg régi, mivel az egy 7a+. No comment... A mászás után a háznál sátorállitás, majd vaddisznó pörkölt főzés várt ránk. 2 kilo húst vittünk és egy nagy kondért. Már jócskán sötét volt mire elkészült a kaja. Nagyon jól sikerült, hála a 2 üveg egri bikavérnek, amit beleöntöttünk. Mellé sörözés... a jó öreg zámolyi házisör... jajj de finom ...

Második nap reggelre ismét gyarapodott a társaság. Immár 5 autóval voltunk magyarok az "alaptáborban". A pesti erő nagy számban képviseltette magát. Megismerkedtünk velük... teljesen jó arcok egytől egyig. Megismerkedtem Kulcsár Gáborral, aki szintén barcikai, és ugyanabba a suliban végeztünk. Kicsi a világ. A nap folyamán a H-szektorban csapattuk, Norbi és Zoli a J-szektort akarták teljesen kiaknázni. Másztunk egy pár utat, de zen a napon nem volt velem az erő... pedig motivált voltam... Mág egy 7a+ ba is belementem Gabó 7b-s projektje mellett, amit szépen összerakott... de a megmászás aznap nem jött neki össze.

Harmadik napon ugyanez volt a felosztás... Zoliék a J- , mi pedig a H-szektorban csapattuk. Gabó megmászta az útját (7b), ezúton is gratulálok neki... én megpróbáltam mégegyszer a 7a+t de egy résznél elakadtam, nem akartam vele több időt tölteni...(majd ősszel). Másztunk még 6c-t , 6b-t.... mindent amit értünk.

Utolsó nap megbeszéltük hogy mindenki az E-szektorba megy... Az utak törősek és csúnyák voltak, a biztositáshoz a talaj förtelmes... igy hamar visszatértünk a H-szektorba, ahol Gabó OS-re nyomott 2db 6b-t és egy 6c-t. Én egy áthajlós, érdekes 6b-vel próbálkoztam. Elsőre kitört a fogásom, másodjára meg szimplán csak f@sz voltam... Fél háromkor indultunk haza... 6 ra már fehérváron voltunk. Összességében nagyon jó kis túra volt, még igyis hogy sokan visszamondták... Megfogadtam, hogy egy utat sem fogok szervezni a jövőben, de ezt következő napra "elfelejtettem", igy már szerveződni látszik a következő túra...

Érdekesség, hogy egyetlen képet sem készitettünk, pedig három fényképező is volt nálunk...igy most nem lesz photo aparate :)

Fidi voltam
Üdv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése