2012. május 31., csütörtök

Ausztria helyett Geri-feszt

A hétvégét a rossz ausztriai idő miatt gerecsében töltöttük. Az indulás szakaszosra sikerült, az első turnus Gabó, Marci, Gyök és jómagam, voltunk, később Levi is csapódott, és Ágh Andris is. :-) Vidám kis szombati nap volt, a naphőse cimet Levi kapta, nem csak azért, mert felcipelt egy csomó sört, hanem a mászásban nyújtott teljesitménye miatt is. Sorban másztuk az utakat, és az esti sör, és pálinka jól megérdemelt elfogyasztása után a naposudvarban raktunk egy bazinagy tüzet. Kipattant a szikra a parázson futásról miután mindenki elég bátorra itta magát, igy megcsináltuk, persze előtte volt egy kis járda boulder, utána pedig egy kis szóló mászás, ennek részleteiről nem tájékoztatnám, a nagyérdeműt. :-) Másnap, kicsit fáradtabban kezdtünk a mászást, és hát lássuk be, az előző este nyomothagyott rajtunk.... Viszont mindenkinek meglett a projektje, amit pl én a Levivel egésznap támadtunk, a többiek nevében nem tudok nyilatkozni, mert ők az illúzió falon ténykedtek. A fordulat a délutáni órákban történt, amikor is megjelentek a battaextrémek, Csabi és Gyula, Hvar-i Andris, később kiderült, hogy vagy 20-an jöttek. Az alaptábor tele lett sátrakkal az út, jobb és bal oldala fullosan, teljes fesztivál hangulat volt. Szerintem Woodstock sehol sem volt ehhez az estéhez képest :-) Nagyon jól éreztük magunkat, és most egy klasszikus: „azt mondom, csináljuk meg“ legközelebb is. ui.:elnézést, hogy ilyen kurtán irtam, de nem vagyok toppon, éjjel dolgoztam.... képek később Gabótól.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése