2012. május 16., szerda

Desda tészta la testa..





Internationale mondatok, azok amik munka közben megfogannak a fejembe. Ejtsd: dészda(ez itt,(bayor)),tészta(magyar),lá tészta(fej(olasz)).
Pénteken kimentünk 30 fokos melegbe és közel 70% os páratartalommal boulderezni Schanzenerwald ba. Tudtam,hogy a kö(blokk) az áthajlása miatt megtartja a kiáramló hideget,hiszen majdnem mindíg sáros a fal töve. 20 foktól közel 70fokig dől a fal.
Kata,Marco és én. Később Lóránt is csatlakozik. Bemelegítünk,már vagy közel 3 órája nyomjuk a bouldereket,egyik utat próbálom a másik után összerakni,kisebb nagyobb sikerrel.
Majd átmegyünk egy problémához,a fal másik felére.
Széthullott ujjakkal próbálom betartani a beszállást,miből is egy elég teljes fesztávos peremre kell csapni. Tudom,ha rontok,jön a bőr lefelé a seggemmel együtt.
Beszállása SD. bal sarok a bal kéz alá,majd jobb láb nyomja a falat,jobb kéz peremen. Elugrok bal tart még a beszállón,sarok is,és jobb láb is. Majd jobb kéz akad a jobbos beszállótól legalább 1,6m ra lévő fogáson. Fellépek,majd bal kéz tovább húzós rejbungra,bal sarok feljebb húz,bal kéz tovább jobbra húzós taréjra(nekem 2 újas plusz hüvelyk újas csipi,majd  még pár perem,közben a szemem kiesik és...... MEGVAN.
Ezen napon a 4.-5. kisérletem,elötte ugyanígy szétesve 2 szer próbáltam.
Marco nemigazán tudja elkezdeni,Lóránt meg aszt mondja nehéz. Neki nem fekszik a boulder,viszont van 9 es útja.
Én örülök mert tudom,hogy életem idáig legnehezebb boulderje,és tudom,hogy itt lesz a legnehezebbje is elrejtve,ebben a blokk ban.
Fokozatot nem tudok,de azt tudom,hogy nehezebb a vasárnap próbált 7c s 20m es út kulcsánál.
Olyan 7A-7B között valahol félúton.
 A hétvégétől egy hetet Frankenjurán leszünk,szeretnék mászni hasonló,és nehezebb fokozatú bouldert a skála és a teljesítő képességem miatt is. Bár sérülésem van,bal könyök felett a bicepsz alja meghúzódott munka közben. Nem tudott regenerálódni a szervezet,korán kezdtem,nehezet emeltem. Ez lett a vége. Viszont bízok benn,hogy nem blahira megyek Frankenbe. Hiszen szeretenék valamit hazahozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése